تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵  ، 
کد خبر : ۲۶۱۵۵۳

علی عسگری: ناطق، احمدی‌نژاد را سیاستمدار کرد


حجت الاسلام علی عسگری مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما در مجموعه کشور قحط الرجال نداریم ؛ چهره‌های کارآمد زیادی هستند که متاسفانه در این سال‌ها تخریب شده و به حاشیه رانده شده اند.

نماینده اصولگرای مردم مشهد در مجلس هفتم افزود: آیت الله‌هاشمی رفسنجانی همیشه فراجناحی عمل کرده‌اند؛ در مقاطعی که اصلاح طلبان میان داری می‌کردند، آقای هاشمی همواره حامی اصولگرایان مظلوم بود و در زمانی که اصولگرایان آمدند، آقای هاشمی اصلاح طلبان معتدل و قانون مند را مورد حمایت قرار دادند.وی در گفت‌وگو با اعتدال افزود: آقای هاشمی جز نظام ‏‏‎و رهبرانقلاب و اسلام خط قرمزی ندارند و طبیعی است هر زمانی که آقا تصمیمی بگیرند، ایشان تابع هستند و به قول خودشان آقا حجت شرعی برای ایشان است. عسگری گفت: اشتباهی که صورت گرفت این بود که جایگاه آقای هاشمی را تنزل دادند ؛ اگر تصویر درستی از رجال سیاسی وجود داشت، مشخص می‌شد که رییس جمهور نفر دوم مملکت است و مقام مسوول بین المللی است و جدا از مدیر و مدبر بودن باید در حد نفر دوم مملکت باشد. وی در ادامه افزود: آقای احمدی نژاد دستیار آقای باهنر در ستاد آقای ناطق بود و آقای ناطق نوری ایشان را وارد جرگه سیاستمداران کردند و پی گیر شهردار شدن ایشان در تهران شد.

مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خطاها و اشتباهات دولت و قانون گریزی‌هایش باید در یک جایی مثل قوه قضاییه مهار شود و به نظر هر جا جلوی خطاها گرفته شود، نیکو است؛ در شراط فعلی پول ملی به شدت کاهش پیدا کرده و حتی کمتر از ارزش پول پاکستان است ؛ باید هم قوه قضاییه و هم مجلس وارد عمل شوند و از ادامه این روند جلوگیری کنند وگرنه چه کسی می‌خواهد این خطاها را جبران کند. وی پیش‌بینی کرد: انتخابات آینده سه ضلعی خواهد بود ؛ کاندیدای اصولگرایان منتقد، دولتی‌ها و اصلاح‌طلبان؛ آقای احمدی نژاد از آرزوهایشان مبنی بر باقی ماندن در سیاست به آشکارا سخن گفته و حتما اشخاصی را معرفی خواهند کرد که از صافی شورای نگهبان عبور کرده و بعد از آن نظرات خود را بر آنها بار کند.عسگری گفت: مردم دیگر از اصلاح طلبی و اصولگرایی عبور کرده اند و باید یک کاندیدای جامع نگر از سوی دلسوزان نظام معرفی شود؛ باید از سرمایه انسانی نظام، حداکثر استفاده شود و در دالان جناحی قرار نگیرد، زیرا مطالبات مردم نه در دوره اصلاحات و نه در دوره احمدی‌نژاد محقق نشده است.

وی در خاتمه گفت: چهره‌هایی مثل آقایان ناطق، حسن روحانی، ولایتی و قالیباف و برخی چهره‌های دیگر در افکار عمومی مطرح و دارای حمایت هستند، برخی افراد نیز آغاز به کار کرده‌اند؛ مثلا آقای حداد با سفری که به مشهد داشتند یا قزوین، استارت این کار را زده اند و پیامش یعنی انتخابات. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات