صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۱۰

قدردانی اُمت و امام

سردار حاج‌حسین همدانی از جمله فرماندهانی بود که با شجاعت و بصیرت در هر مرحله از زندگی پربار خود میدان مبارزه را به‌درستی تشخیص داد و در خطوط مقدم مقابله با دشمن، از مجاهدان پیشرو بود و در هر عرصه‌ای هم که قدم نهاد، منشأ برکات و پیروزی‌های ارزشمندی شد.
پایگاه بصیرت،علی حیدری/ رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته با حضور در منزل سردار شهید حاج‌حسین همدانی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن سردار سرافراز، با اشاره به اخلاص و مجاهدت این فرمانده شهید در میدان‌های خطر، رقم‌خوردن این سرنوشت شوق‌انگیز را آرزوی دیرینه مجاهدان راه حق خواندند و تشییع با شکوه شهید همدانی در تهران و تشییع کم‌نظیر آن شهید در همدان را جلوه‌ای از پاداش الهی در قبال اخلاص این شهید بزرگوار دانستند.
سردار حاج‌حسین همدانی از جمله فرماندهانی بود که با شجاعت و بصیرت در هر مرحله از زندگی پربار خود میدان مبارزه را به‌درستی تشخیص داد و در خطوط مقدم مقابله با دشمن، از مجاهدان پیشرو بود و در هر عرصه‌ای هم که قدم نهاد، منشأ برکات و پیروزی‌های ارزشمندی شد. از مبارزات ضدرژیم پهلوی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ضدانقلاب در کردستان و جبهه‌های جنوب و غرب در دوران دفاع مقدس تا عرصه‌های تأمین امنیت و مبارزه با عوامل فتنه 88 و در آخر هم جهاد در راه مقابله با جبهه کفر و تکفیر و دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) که در همین راه هم به فیض عظمای شهادت رسید.
حضور مثال‌زدنی و کم‌نظیر مردم تهران و همدان در بدرقه آسمانی این سردار بزرگ، بینش و شناخت عمیق مردم و به ویژه جوانان از جبهه امروز حق و باطل را نشان می‌دهد و بیانگر قدرشناسی مردم از مجاهدان این جبهه عظیم الهی است؛ زیرا سردار همدانی از جمله فرماندهانی بود که همواره جهاد و مبارزه در گمنامی را برگزیده بود و در عرصه‌های خطر، سینه خود را سپر نظام، انقلاب و مردم می‌کرد. دیشب هم که فرمانده به منزل شهید رفت و از مجاهدت‌های او تجلیل کرد، قدردانی امت و امام امت در حق این شهید بزرگوار کامل شد.  

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات