تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۳۰

در حد شعار از این کودکان هم حمایت نمی شود!

آيا کودکان غزه و یمن از عصمت و پاکي و مظلوميت ديگر کودکان دنيا برخوردار نيستند؟ آيا کودکان فلسطيني و سوریه ای و یمنی گناهي را مرتکب شدند که بايد خونشان را بر زمين ريخت؟ چشم دیده‌بان حقوق بشر در برابر جنایاتی که علیه کودکان مسلمان می شود همیشه کور است!
پایگاه بصیرت / کاشف الدین بیضایی
پایگاه بصیرت،کاشف الدین بیضایی/  رژیم غاصب صهیونیستی سال‌هاست به اشغال و اشغال‌گری عادت کرده و در جهان به نسل‌کُشی و کودک‌کشی معروف شده‌ است، چشم دیده‌بان حقوق بشر در برابر جنایاتش همیشه کور است! ابرقدرت‌های پوشالی حمایتشان می‌کنند و به تازگی در منطقه عربستان اقدام به جنایات وحشیانه و کودک کشی در یمن نموده و به تمام معنا مردم و زنان و بخصوص کودکان را به خاک و خون می کشد. هرکسی به دور از نگاه سیاسی بایستی انسانیت و احساسات خود را به وقایع یمن بروز دهد .
   ارتش اسرائيل از کشتار غير نظاميان و به ويژه کودکان به آن حد و ميزان رسیده است که رسانه هاي وابسته به سرمايه داران صهیونيسم سعي کردند از جنايات سال های اخیر رژيم اسرائيل چشم پوشی نموده و خلاف واقعیت ها را نشان دهند ولی  وجدان هاي آگاه، همۀ مردم سراسر جهان را در اعتراض به کشتار مردم مظلوم و بي دفاع غزه متحد کرده و مشروعيت سياسي رژيم نامشروع اسرائيل را حتي در ميان برخي کشورهاي حامي اسرائيل ، با فشار روز افزون مردم آن کشورها به شدت متزلزل نموده است.  لذا شاهد بوديم وجدان بيدار انساني در اقصي نقاط جهان از جنايات وحشیانۀ رژيم کودک کش اسرائيل، اعلام انزجار نمود، لذا برخلاف دولتمردان کاخ سفيد و متحدان عربي- غربي اش بايد گفت درک و دريافت عمق وحشيگري اسرائيل امري پيچيده و دشوار نيست، لذا آزادي خواهان سراسر جهان بایستی انزجار خود را از جنايات رژيم کودک کش اسرائیل و آل سعود اعلام نموده و از مظلوميت کودکان غزه و یمن و سوریه دفاع نمایند، بطوری که این خيزش عظیم و سيل خروشان خشم مسلمانان منجر به نابودي رژيم جعلي اسرائيل در سراسر جهان گردد. همان طور مقام عظمای ولایت فرمودند : شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
   کشتار کودکان در جنگ های اخير غزه را مي توان به عنوان اوج خباثت و وحشيگري رژيم کودک کش اسرائيل مورد نظر قرار داد ، مگر نه اين است که کودکان در غزه مانند همۀ کودکان در سراسر جهان از حق حيات و بازي و برخورداري از نعمت پدر و مادر و نيز حق آرامش بايد برخوردار باشند؟
   آيا کودکان غزه به نسبت ديگر کودکان در دنيا بي نياز از محبت و عاطفه پدر و مادرند؟
   آيا زخم تن و جان کودکان غزه در قياس با ديگر کودکان جهان بي درد است؟
   آيا کودکان غزه و یمن از عصمت و پاکي و مظلوميت ديگر کودکان دنيا برخوردار نيستند؟
   آيا کودکان فلسطيني و سوریه ای و یمنی گناهي را مرتکب شدند که بايد خونشان را بر زمين ريخت؟
   اگر اينگونه نيست پس چرا مدعيان دموکراسي و حقوق بشر که ادعاي دروغين آنها در موضوعات بشر دوستانه گوش فلک را کر نموده نه تنها هيچ حمايتي و لو شعاري و تبليغاتي در حمايت از مردم مظلوم غزه و محکوميت کشتار کودکان مظلوم غزه  ابراز نکرده اند بلکه در مواجهه با اين جنايات وحشيانۀ اسرائيل سکوت خفت بار اختيار کرده اند و حتي خباثت دولتمردان غربي از سکوت خائنانه نيز فراتر رفته است و دولتمردان کاخ سفيد، انگليس و آلمان ... از کشتار کودکان توسط اسرائيل حمايت کرده اند و اين جنايات را حق طبيعي اسرائيل در دفاع از خود می دانند!.
نویسنده: کاشف الدین بیضایی-شهرستان میانه


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات