صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۵۱

برای روشن شدن واقعیت؛ صوت جلسات را پخش کنید

معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی – اجتماعی زنان در خصوص جریانات اخیر گفت: به عقیده بنده، صوت آن جلسه همه ابهامات را برطرف می‌کند.
پایگاه بصیرت / سید محمد مشکات الممالک

پایگاه بصیرت، گروه فرهنگی/اخیرا اخباری از مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد مبنی بر اینکه حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور در کمیسیون فرهنگی مجلس گفته است که باید در مسئله حجاب  مدل کشورهای ترکیه و لبنان را پیاده سازی کنیم و حجاب را اختیاری کنیم در این حال اما حجت الاسلام انصاری این مطلب را تکذیب کرده است و آنان را کذب خوانده است.

  برای روشن شدن واقعیت؛ صوت جلسات را پخش کنید

*صوت آن جلسه همه ابهامات را برطرف می‌کند

دکتر فرشته روح افزا معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی و معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی – اجتماعی زنان  در رابطه با اظهارات جنبال برانگیز خودش در چند روز اخیر که با تکذیب انصاری مواجه شد، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه‌ای با موضوع صیانت از عفاف و حجاب گذاشته بود طرح و پیشنهاداتی ارائه شد از جمله این که اگر کسانی در ماشین حجاب خود را برمی‌دارند جریمه شوند، آقای انصاری هم به عنوان نماینده پارلمانی رئیس جمهور حضور داشتند.
وی افزود: آقای انصاری در آن جلسه گفتند که این روشها درست نیست می‌توانید از الگوهای ترکی و لبنانی استفاده کنید حتی یکی از روحانیون جلسه هم گفتند مگر شما یک روحانی نیستید چرا این حرف را می‌زنید.معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: این جلسه مربوط به دو ماه قبل است اما پیگیری این مسئله کار سختی نیست نوار جلسات موجود است. آقای انصاری نباید می‌گفت که بنده دروغ گفتم اگر ایشان واقعا مطمئن است نوار جلسه را پخش کند.
وی گفت: اگر من این مسئله را دیر مطرح کردم به این خاطر بود که با شهادت همسرم مصادف شد و در آن شرایط مسئله را فراموش کردم سخنرانی خاصی هم نداشتم، اگر سخنرانی پیش می‌آمد حتما مطرح می‌کردم هیچ اصراری نداشتم که این مطلب را دیرتر بگویم.دکتر روح افزا  با بیان اینکه دولتمردان ما دغدغه دین ندارند به همین خاطر نمی‌توانند از احکام دین دفاع کنند، تصریح کرد: آقای انصاری می‌گوید الگوی حجاب ترکیه‌ای مناسب است، شخص دیگری همایش حمایت از تن‌فروشان برگزار می‌کند و یک نفر دیگر تک خوانی زنان را حمایت می‌کند.
وی در ادامه افزود: من از آقای رئیس جمهور که یک روحانی مذهبی حوزه دیده هستند و از علما و مراجع تقلید درخواست دارم به دغدغه دینداری مردم توجه کنند. مردم ما دغدغه دین دارند مشکل زنان ما تن‌فروشی است که آقایان برای حمایت از آنها همایش برگزار می‌کنند. نشست تخصصی سلامت زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن‌فروشی که 27 مهرماه برگزار شد موید این مطلب است.
معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی – اجتماعی زنان  در پایان خاطر نشان کرد: به عقیده بنده، صوت آن جلسه همه ابهامات را برطرف می‌کند.

  تهیه و تنظیم:سید محمد مشکوة الممالک

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات