صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۶۸

خبرنگار افتخاری سایت بصیرت باشید

با سلام
 یادداشت، گزارش، مقاله ، خبر و ...  خود را با درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس و استان محل سکونت  به ایمیل ak46590939@gmail.com  و یا پیام رسان سروش به شماره 09193472981  ارسال نمایید تا در سایت بصیرت درج شود . در پایان هر ماه به بهترین  مطالب ارسالی هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
محمد رضا فلاحی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
7
سلام : من حدالامکان مطالب سایت را مطالعه مکنم وبیشر مواقه صفحه ها را تبدیل به pdf کرده و مطالعه و نگهداری می کنم متاسفانه عرض صحفه ها زیاد است ناقص تبدیل میشود . در ضمن از مطالب گذاشته شده در سایت بویژه اخبار ویژه روز نامه ها و یادداشت روزنامه ها کمال تشکر را دارم والسلام
بسیج حوزه علمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
1
اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان در اعتراض به کشتار وحشیانه شیعیان توسط ارتش نیجریه، در حیاط مدرسه علمیه، تجمع نموده با سر دادن شعارهایی نظیر" هیهات من الذله"،"الموت لامریکا"،"یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا" و... به این عمل داعش گونه ارتش نیجریه اعتراض نمودند.
لینک خبر+عکس+متن بیانیه را از آدرس ذیل دریافت نمائید
http://mr-alifareghi.mihanblog.com/post/212
محمدمهدی دهقان بهابادی
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
1
باسلام:ضمن تشکر از سایت زیبا ومطالب جالب؛خصوصا اخبار وتحلیل؛؛؛لطف کنیدباتوجه به نزدیک شدن به انتخابات اندکی ازکلیپها وسخنان مسئولین داخلی نیز استفاده نمائید...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
با سلام و سپاس از زحمات
دو نکته:
1. با توجه به کنفرانس لهستان و برنامه دشمنان اسلام برای سال 2019 خواهشا سیستم‌های امنیتی را برای مقابله با تحرکات حاشیه‌ای منافقین، داعش و سایر اذناب استکباری حساس کنید.
2. سایت پرمحتوایی دارید ولی اخیراً به صورت تصادفی با آن آشنا شدم، پیشنهاد می‌کنم این سایت در بدنه بسیج به صورت گسترده معرفی شود تا نیروهای ارزشی به لحاظ تحلیل‌های خبری ارتزاق شوند و هم‌چنین در سایت‌های پربازدید تبلیغ شود تا عامه مردم مراجعه و بهره ببرند.
با سپاس
محمدی‌نیا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات