تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶  ، 
کد خبر : ۲۸۳۲۹۳

نقشه راه دشمن پس از برجام

دشمن پس از توافق هسته‌ای با نقشه راهی که برای نفوذ در کشور ترسیم کرده- اعم از نفوذ علمی، فرهنگی، اقتصادی و از همه مهم‌تر سیاسی- قصد خشکاندن مبانی استحکام نظام مقدس ج.ا.ا را دارد.
پایگاه بصیرت / محمد حسن کامیاب
پایگاه بصیرت،محمدحسن کامیاب/ مسیر مذاکره ایران و آمریکا تنها در جاده مذاکرات هسته‌ای معنا پیدا می‌کند و توافق ایران با آمریکا به عنوان عضو تأثیرگذار ۱+۵ نباید به عنوان شکستن سدّ مقاومت ایران در برابر دشمن دیرینه خود تلقی شود. دشمن تلاش می‌کند از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند، آمریکایی‌ها در جریان مذاکرات هسته‌ ای رویکردی جز خصومت و اخلال در پیش نگرفته بودند و بعد از این نیز تلاشی جز برای پیشبرد اهداف و منافع خود نخواهند داشت؛ عامل این خصومت تمام‌نشدنی، ماهیت و هویت جمهوری اسلامی ایران است که برخاسته از ایستادگی  مردم بر سر اعتقادات اسلامی- شیعی بوده است.
برجام یک توافقنامه است، برخلاف نظر برخی که می گفتند یک گزارش یا یک برنامه است.
امریکا می خواهدجامعه ایران را به زعم خود نابسامان و دوقطبی نماید و مسئولین را مقابل همدیگر قراردهد. باید پیام وحدت و بسیج مردمی علیه استکبار را از متن و مفاد نامه رهبری عزیز به رئیس محترم جمهور در فضای سیاسی و اجتماعی کشور منتشر شود.
گره زدن مسائل معیشتی مردم به توافق هسته‌ای و گریبان چاک نمودن برای اثبات مثبت بودن آن باعث بسیاری از مشکلات امروز جامعه است. با تدبیری که قفل درب‌های ورود گرسنگان خارجی را بر صنعت نیمه جان کشور باز کند، مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم درست نمی‌شود.
در این وضعیت غبارگونه دو عامل، به عنوان عوامل گمراهی جامعه و انحراف عمومی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد: یکی دورشدن از ذکر خدا و فراموش کردن هدف و قله آرمانی جامعه اسلامی. فراموش کردن خدا و ملزومات دینی؛ حساب دین و معنویت را از زندگی جدا کردن... دوم «واتّبعوا الشهوات»؛ دنبال شهوت‌رانی‌ها رفتن؛ دنبال هوس‌ها رفتن و در یک جمله: دنیاطلبی و عافیت‌طلبی چند روزه در این دنیای فانی. به فکر جمع‌آوری ثروت، جمع‌آوری مال و التذاذ به شهوات دنیا افتادن. این‌ها را اصل دانستن و آرمان‌ها را فراموش کردن. این دو درد اساسی و بزرگی است که نقطه انحراف و نابودی جوامع اسلامی در طول تاریخ بوده است.
از بین رفتن ارزش‌ها، فراموشی آرمان‌ها و انزوای جوانان مؤمن، زمینه‌ساز انحرافات و گمراهی‌های بزرگ است.
دشمن پس از توافق هسته‌ای با نقشه راهی که برای نفوذ در کشور ترسیم کرده- اعم از نفوذ علمی، فرهنگی، اقتصادی و از همه مهم‌تر سیاسی- قصد خشکاندن مبانی استحکام نظام مقدس ج.ا.ا را دارد.






نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات