صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۳۳۹

هیچ کشوری از اعتماد به آمریکا نتیجه نگرفته است

ذات تمام انقلاب‌ها، به ویژه انقلاب اسلامی ایران براساس اصل استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان معنا می‌یابد و رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران نیز همین اصل اساسی است؛ امروز همه کشورها تسلیم استکبار هستند.
پایگاه بصیرت / عبدالرضا عزیزی
پایگاه بصیرت،عبدالرضا عزیزی*/ ذات تمام انقلاب‌ها، به ویژه انقلاب اسلامی ایران براساس اصل استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان معنا می‌یابد و رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران نیز همین اصل اساسی است؛ امروز همه کشورها تسلیم استکبار هستند. کشورهای منطقه و حوزه خلیج‌فارس نوکرهای حلقه به گوش استکبار جهانی هستند، حتی به مردم خود نیز خیانت می‌کنند، کار به جایی رسیده است که عربستانی که پشت پرده نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را می‌کرد، امروز علناً به نوکری استکبار افتخار می‌کند و اعلام می‌کند که ما با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه ایران و مسلمین هماهنگ هستیم. البته استکباربه اینها هم ترحم نمی‌کند، لذا باید با زیاده‌خواهی استکبار مقابله کرد. اگر ما با استکبار مقابله نمی‌کردیم و در این راه هزینه نمی‌دادیم استکبار جهانی تن به مذاکره با ما نمی‌داد، همان بلایی که به سر کشورهای پیرامون ایران آورد، بلکه از آن بدتر را به مردم ایران تحمیل می‌کردند.
هیچ کشوری از اعتماد کردن به آمریکا نتیجه خوبی نگرفت، کشورهایی مانند عربستان، قطر و کویت هم که به آمریکا اعتماد کردند در چنگ آمریکا هستند، اگر دست از پا خطا کنند آمریکا به آنها هم رحم نخواهد کرد. دولت‌هایی که منافع ملت خود را به منافع آمریکا فروختند به دست خود آمریکا نابود می‌شوند.
براساس اعتقادات ما، ولی‌فقیه زمان، نائب بر حق امام زمان(عج) هستند و امرشان مطاع است. در اسلام اطاعت از ولایت واجب است، اگر بخواهیم از نظر کارشناسی هم بررسی کنیم تجربه رهبر معظم انقلاب از همه سیاسیون زمان بیشتر است، حضرت آقا 60 سال در سیاست تجربه دارند، از همه افراد مدیرتر و آگاه‌تر هستند وظیفه مسئولان و مردم این است که براساس نظرات معظم‌له حرکت کنند و خطوط قرمزی که ایشان ترسیم می‌کنند را رعایت کنند.
یکی از راه‌های نفوذ دشمن جنگ نرم است. دشمن در جنگ تحمیلی نتوانست کاری از پیش ببرد، پس از آن هم مشکلات متعددی را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند. بحمدالله انقلاب اسلامی ایران تمامی مشکلات را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما ترفند امروز دشمنان انقلاب نفوذ از طریق جنگ نرم است.
* رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات