ایلام >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۲۸۳۷۱۸

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد اربعین و انتخابات 2 مأموریت سنگین پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس نمی‌توانند در تبلیغات انتخاباتی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی مشارکت کنند، از آمادگی کامل پلیس استان برای اجرای دو مأموریت اربعین و انتخابات خبر داد.
 سردار علی دولتی ظهر امروز در جمع یگان‌های انتظامی استان ایلام اظهار داشت: پلیس در جامعه نماد نظم و انضباط است و باید کارکنان ناجا در اجرای مأموریت‌ها نظم را مبنای کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: به هر اندازه که نیروی انتظامی به مقوله قانون گرایی در جامعه پایبند باشد به همان میزان جامعه در مسیر قانون‌پذیری گام برمی‌دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به برنامه‌های پلیس در ادامه سال 94 اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی و انتخابات مجلس شورای اسلامی دو مأموریت سنگین پلیس ایلام در آینده است که طرح‌های عملیاتی این دو مأموریت آماده و به رده‌های مختلف انتظامی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته جلسات متعددی با حضور مسئولان ناجا در پایانه مرزی مهران برگزار شده است، گفت: ناجا امکانات خوبی را در مرز مستقر کرده است و امیدواریم با اعزام نیروهای کمکی بتوانیم بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه کنیم.

دولتی، تلاش سازمان‌ها و نهادهای دولتی استان را در بهبود زیرساخت‌ها و رفع مشکلات قابل تقدیر دانست و گفت: استان ایلام برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین آماده‌تر از سال گذشته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به موضوع برگزاری انتخابات در پایان سال 94 اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با وجود مأموریت‌های روزمره از هم‌اکنون طرح‌های ویژه خود را برای برگزاری انتخابات آرام آماده کرده است.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه نیروی انتظامی در موضوع انتخابات تأمین امنیت این حماسه مردمی است گفت: مشارکت کارکنان نیروی انتظامی در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها بر اساس قانون ممنوع است و این موضوع توسط دستگاههای نظارتی پلیس استان همواره کنترل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر لزوم احراز آمادگی کامل برای اجرای این دو مأموریت پیش رو از کارکنان پلیس استان خواست در اجرای مأموریت‌های محوله رعایت حقوق شهروندی را مبنای کار خود قرار دهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات