صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۸۴۳۲۵

نائب الزیاره امام خامنه ای هستیم


همچنان که حضرت آقا امروز فرمودند، ترکیب «عشق و ایمان» و «عقل و عاطفه» از ویژگی‌های منحصر به‌فرد مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام است، این امر امروز متجلی در پیاده روی اربعین است. آری اربعین فرصت ارتباط معنوی و عاشقانه با خاندان پیامبر اکرم(ص) را مهیا می کند. در حقیقت پیاده روی اربعین لبیک گفتن به الله و رسول الله صلی الله علیه و آله است. بی دلیل نیست که امام حسن عسکری علیه السلام آن را از علایم ایمان معرفی می کنند.

آری زیارت عنصری ممتاز، برجسته، نورانی و ملکوتی است و همانا از امتیازات تشیع به شمار می رود.
اربعین از شعائر الله است.
اربعین شعیره ای برای خدا و رسیدن به خدا است.
در اربعین موازین تغییر می کند. آری تغییر می کند که ولی امر مسلمین جهان می فرمایند: ما نیز از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم.
البته به ایشان خبر بدهیم که زائران بسیار قدر شناس هستند، ما که در عمود ١١٢٠ نجف - کربلا؛ یعنی ده کیلومتری کربلا مستقر هستیم هر لحظه شاهد عرض ارادت زائران از ملیت های مختلف به مقام معظم رهبری و دعای خیر برای ایشان و شریک نمودن ایشان در زیارت خود هستیم.
خدا را شکر که زائران فلسفه ی حضور خود در پیاده روی عظیم اربعین را معطوف به "لبیک یا امام خامنه ای" و نصرت ولی خود می دانند.
در آخر باید به این امر اشاره نمود و به ولی امر ما عرض کنیم که جمهوری اسلامی ما را قدرشناس بار آورده و زیارت به نیابت برای ولی امرمان کاری بس کم است، البته ما نیز آرزو این را داریم که حضرتعالی را در مسیر کربلا همراهی کنیم.
ان شاءالله نزدیک باشد
خادم الحسین علیه السلام/ محمد امین سواری - عمود ١١٢٠ نجف کربلا ، ده کیلومتری کربلای معلی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات