صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۸۵۲۷۵

گزارشی از همایش سراسری هادیان سیاسی نیروهای مسلح

پنجمین همایش مشترک مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح امروز در سالن همایش های کوثر ارتش برگزار شد. حجت الاسلام آل هاشم ریاست سازمان عقیدتی سیاسی آجا در ابتدای این مراسم با اشاره به همزمانی این همایش و فرارسیدن نهم دیماه گفت: فتنه 88 از حیث ماهیت، عمق، شیوه، ابزار و حتی از حیث بازیگران بسیار خطرناکتر از توطئه های چهاردهه گذشته انقلاب بوده است.وی گفت: خطرناکترین تهدیدات فعلی مربوط به حوزه گفتمانی است و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تهی سازی هویتی انقلاب هستند و تنها راه مقابله با فتنه های آینده هوشیاری بصیرت و ولایتمداری است.

حجت الاسلام صفائی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا نیز دراین همایش گفت: در مسئله فتنه 88 ، اضلاع آن امریکا، اروپا، ارتجاع منطقه، صهیونیزم بین الملل و بهایی ها بودند.وی افزود: یک جنگ احزاب واقعی در کشورما اتفاق افتاد. حجت الاسلام صفایی گفت: در نهم دیماه مردم یک حماسه عظیم آفریدند و اکنون دشمن طرح های مختلفی برای نفوذ در ارکان سیاسی اقتصادی و فرهنگی کشور دارد.

حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دیگر سخنران این همایش بود که با ارائه موضوع "جریان شناسی نفوذ" گفت: نفوذ همواره مهمترین تهدید انقلاب بوده است. وی با برشمردن چهار تجربه تاریخی نفوذ افزود: یکی از عوامل انحراف حکومت موسی بن عمران نفوذ یک عنصر به نام سامری بود و دومین تجربه تلخ در دوره پیامبر (ص) مسجد ضرار است و همچنین بعد از رحلت پیامبر(ص) جریان نفوذ مثل اشعث زمینه انحراف انقلاب پیامبر را فراهم کرد و سومین تجربه انقلاب مشروطیت و نهضت ملی ایران بود که انحراف آن را غرب زده ها کلید زدند. حجت الاسلام سعیدی با بیان چهارمین نفوذ تاریخی که در امپراطوری شوروی رخ داد و باعث فروپاشی آن شد گفت: آمریکا از برگ های برنده ای مانند خروشچف، گورباچف و یلتسین استفاده کرد و این امپراطوری که در سه قاره آمریکای لاتین، آفریقا و آسیای غربی دارای نفوذ گستره ای بود زمین گیر کرد.نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران دقیقا به توان دو امپراطوری شوروی سابق در امریکای لاتین ، افریقا و غرب آسیا نفوذ دارد واکنون دشمن در تلاش است که با استحاله و لیبرالیزه کردن انقلاب که از دولت سازندگی شروع شده است به اهداف براندازانه خود در ایران دست یابد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات