صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷  ، 
کد خبر : ۲۸۵۵۷۱
مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات الحسین»:

لغو مجوز «یالثارات» از کم‌طاقتی دولت است

مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات» در واکنش به لغو مجوز شدن این هفته‌نامه گفت: تطبیق اتهام ما با ماده ۶ قانون مطبوعات ناروا است و البته از کم‌طاقتی آقای روحانی در مقابل منتقدان مشخص بود چنین عکس‌العملی از سوی دولت رخ می‌دهد.
پایگاه بصیرت: عبدالحمید محتشم، درباره لغو مجوز هفته‌نامه «یالثارات الحسین» توسط هیئت نظارت بر مطبوعات، گفت: هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است ولی خبر آن را شنیده‌ایم و براساس نظر متخصصین تطبیق اتهام ما با تبصره ٢ ماده ٦ قانون مطبوعات ناروا است و ما با پیگیری‌های حقوقی سعی می‌کنیم که این حکم لغو شود.

مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات» افزود: نظر ما این است که در مطلبی که درباره خانم ملاوردی منتشر شد هیچ توهینی صورت نگرفته است و فقط واقعیات و عملکرد ایشان بیان شده است.

وی درباره لغو مجوز این هفته‌نامه اظهار داشت: کسانی که در هیئت نظارت بر مطبوعات به لغو مجوز «یالثارات» رای داده‌اند، دولتی‌ بودند و افراد غیر دولتی هیئت نظارت که در اقلیت هستند، چنین نظری نداشتند.

محتشم با بیان اینکه از کم‌طاقتی آقای روحانی در مقابل منتقدان مشخص بود که دولت چنین عکس‌العملی را نشان می‌دهد، به ذکر برخی از فعالیت‌های معاونت امور زنان ریاست‌ جمهوری پرداخت و گفت: بردن کارشناسان معاونت زنان به کشور فنلاند که مهد فمنیست‌های جهان است، یکی از فعالیت‌های غیرقابل دفاع این معاونت است که در گزارش ما به آن پرداخته شد.

مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات» ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های غیر قابل دفاع معاونت زنان ریاست جمهوری، امضای تفاهمنامه‌ای با صندوق جمعیت سازمان ملل است که اهداف کارهای استعماری دارد و همین امر موجب شد تا کمیسیون اصل 90 مجلس ورود نماید و از این اقدام شکایت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خانم ملاوردی روندی که منجر به پیری جمعیت و جلوگیری از بارداری زنان شد و در دولت سازندگی اول آغاز شد، با امضای تفاهمنامه با صندوق جمعیت سازمان ملل دوباره احیا کرده است.

محتشم به دولت توصیه کرد تا از کم‌طاقتی خود در مقابل منتقدان دست بردارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات» گفت: کسانی که در هفته‌نامه ما قلم می‌زنند رزمندگان دفاع مقدس هستند که هنوز روحیه سلحشوری آن زمان را حفظ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما در چارچوب قانون حق و حقوق خود را پیگیری می‌کنیم، گفت: آن کاری را که در زمان جنگ با دشمنان کردیم، با منافقین داخلی هم می‌کنیم و از مواضع انقلابی کوتاه نمی‌آییم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات