حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴  ، 
کد خبر : ۲۸۷۸۷۹
مدافع حرم برای مدافع مرز‌ سخنرانی می‌کند

سخنرانی سردار همدانی در یادواره سردار قهاری سعید به روایت عکس

خیلی ساده و بی‌آلایش، اعلامیه‌ای چاپ و منتشر می‌شود. یادواره سردار شهید سعید قهاری سعید در همدان و دعوت از تمامی‌ دلدادگان به راه امام و شهدا و سخنرانی سرداری که سال بعد در جبهه‌های حلب در مصاف با تکفیری‌ها به درجه شهادت نائل می‌شود.
پایگاه بصیرت / مهدی سلطانی
حماسه و جهاد/ سردار شهید سعید قهاری سعید یکی از بی‌شمار سربازان قافله خمینی کبیر(ره) بود که با شروع روزهای حماسه و خون، رخت جهاد فی سبیل الله به تن کرد و در کنار نام‌آورانی چون شهید محمد بروجردی و جاویدالاثر احمد متوسلیان منشأ خدمات بسیاری در نواحی شمال‌غرب کشور شد.
این اسوه تقوا و رزم پس از سال‌ها مجاهدات و پاسداری از حریم انقلاب اسلامی در درگیری‌های مرزی بی‌امان با گروهک تروریستی پژاک در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۵ خلعت شهادت پوشید و به یاران و هم‌سنگران شهیدش پیوست.
در اعلامیه‌ای که به مناسبت عروج ملکوتی این شهید عارف در تاریخ 7 اسفند 1393 منتشر شده بود؛ سردار حسین همدانی به عنوان سخنران ویژه در یادواره شهید قهاری سعید به ویژگی‌های شخصیتی و راه و منش این شهید راه حق پرداخته بود. جالب اینکه سردار حسین همدانی نیز شاید نمی‌دانست که تنها چند ماه بعد از این سخنرانی، جام طهورای شهادت را در سرزمین شام در مصاف با تروریست‌های تکفیری _ صهیونیستی خواهد نوشید و در جوار رحمت واسعه حق آرام خواهد گرفت ...

سخنرانی سردار همدانی در یادواره سردار قهاری سعید به روایت عکس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات