صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۹۰۴۷۲

طناب‌کشی ‌امروز لاریجانی و روحانی با حضور منتخبان مجلس دهم

نشست «فراکسیون فراگیر اصولگرایان و مستقلان» مجلس دهم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز عصر روز شنبه در تهران برگزار می‌شود.
احمد امیر‌آبادی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نشست ساعت 15 روز شنبه 18 اردیبهشت در محل مجلس قدیم برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: از منتخبان «اصولگرا و مستقل» و همچنین از تمامی مدافعان ارزش‌های انقلاب و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حامیان ولایت‌فقیه برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده است.
دبیر کمیته 7 نفره اصولگرایان اظهار داشت: علی لاریجانی و آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی سخنرانان این نشست خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین در این نشست از منتخبان نظرخواهی به عمل خواهد آمد و پس از دریافت‌‌نظرها درباره نحوه فعالیت فراکسیون و همچنین اسم آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
از سوی دیگر نشست هم‌اندیشی منتخبان «لیست امید» در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شو‌د.
نایب رئیس کمیته اجرایی نشست هم‌اندیشی منتخبین لیست امید گفت: این نشست در روز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 در محل مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش امیدنامه مهرداد محمدی در مصاحبه با ایرنا گفت: علیرغم اینکه هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این مراسم در مجلس قدیم انجام دادیم و نامه‌ای را به مسئولان مربوطه ارسال کرده‌ایم ولی متأسفانه گویا برنامه دیگری جایگزین آن شد.
به گفته وی، در این نشست محمدجواد ظریف، علی‌ طیب‌نیا، موسوی‌لاری و محمدرضا عارف سخنرانی می‌کنند.
محمدی با بیان اینکه در این نشست از پیش‌نویس اساسنامه فراکسیون امید مجلس دهم نیز رونمایی خواهد شد، تاکید کرد: در انتهای این مراسم حاضرین به اتفاق در ضیافت شام رئیس‌جمهور حاضر خواهند شد(!)
در همین حال سایت انتخاب گزارش داد که منتخبان مجلس دهم از ساعت 8 صبح به دعوت علی لاریجانی در نشست «فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها» حضور خواهند یافت این نشست از ساعت 8 الی 17 با سخنرانی معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر اطلاعات، وزیر امور خارجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.
در کش و قوس میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، قدرتعلی حشمتیان رئیس گروه موسوم به «جبهه مستقلین و اعتدالگرایان» گفت فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با 140 عضو در مجلس دهم تشکیل می‌شود وی به ایرنا گفت: هنوز تصمیمی قطعی در مورد حمایت از لاریجانی، عارف و یا مطهری برای ریاست مجلس و افراد دیگری برای حضور در هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌ها نگرفته‌ایم و تصمیم قطعی ما در جلسه آتی شورای عالی این جبهه که احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه تشکیل خواهد شد، مشخص می‌شود.
حشمتیان ادامه داد: طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری گله‌مند شدیم که چرا نسبت به جریان سوم و مستقلین و اعتدال‌گرایان بی‌تفاوت هستند و روز شنبه در نهاد ریاست‌جمهوری و مجلس با منتخبان اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب جلسه‌ای برگزار می‌شود در حالی که زمانی برای مستقلین و اعتدالگرایان گذاشته نشده است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
23
ازمجلس حزبی وجناحی هیچ عملکرد خوبی بیرون نخواهدآمد متاسفانه خدمتگزاری به مردم تحت لوای جناح ها واحزاب فقط به یک بازی فوتبال ییشتر شبیه است ودراین میان این مردم هستند که بیشترین خسارت رامی بینند ...چون چه دولتی ها وچه نمایندگان حقوقشون رامی گیرند وبعدمدتی می روند دنبال مقام بالاتر وثروت بیشتر که مزه اش زیردندانشان رفته است !!!!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات