صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۹۰۶۹۰
سردار سنایی راد در مراسم افتتاح دفتر فعالان رسانه ای بسیج صبح صادق

رسالت بسیج رسانه تقویت رسانه های انقلابی است

بسیج پیام و تفکری بود که اما راحل(ره) ایجاد کرد، بارها دیدیم که این رهبر بزرگ و امام انقلاب می گفت «خداوندا مرا با بسیجیان محشور فرما» که این خود یک مسئله مهم بود.

افتتاح پایگاه بسیج رسانه هفته نامه صبح صادق با حضور معاون سیاسی سپاه و جمعی از مسئولان ستاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئولان بسیج رسانه و اعضای هفته نامه صبح صادق برگزار شد.

شهید نیری افتخار معاونت سیاسی

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در این مراسم با ابراز خرسندی از نامگذاری این پایگاه به نام شهید  احمدعلی نیری اظهار داشت: شهید نیری از راویان دفتر سیاسی سپاه بود که یکی از افتخارات ما هم محسوب می شود و این که این پایگاه به نام ایشان مزین است خود باعث برکت خواهد بود.

وی با بیان این که بسیج خودش رسانه است، افزود: توصیف بسیج رسانه با این پیچیدگی سخت است، اما باید گفت بسیج پیام و تفکری بود که اما راحل(ره) ایجاد کرد، بارها دیدیم که این رهبر بزرگ و امام انقلاب می گفت «خداوندا مرا با بسیجیان محشور فرما» که این خود یک مسئله مهم بود.

معاون سیاسی سپاه در ادامه با اشاره به شان بسیجی گفت: فرهنگ بسیجی از لوازمات تحول انقلابی است و این اوج مسئله امام(ره) بود که باید با فرهنگ بسیجی عمل کرد تا چشم طمع دشمنان از کشور برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) افزود:  پاسداری هم مثل بسیج یک شان است که بر گرفته از انقلاب بوده و برای هر دوی این دو شان نیاز اساسی نیت فی سبیل الله است.

سردار سنایی در پایان گفت: بسیاری از تشکل ها، سازمان ها و نهادها به نیروهای خود شان می دهند و عامل شناسایی هستند اما یک استثنا وجود دارد و آن سپاه است، یعنی این پاسدران هستند که به سپاه شان می دهند و سپاه به پاسدارنش شناخته می شوند.

نشریه انقلابی

در ادامه مراسم ابراهیم گرمابدری جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: توفیقی دست داده تا امروز در یکی از انقلابی ترین نشریات کشور حاضر شده و دفتر بسیج رسانه را در آن افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: بعد از منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص تخصصی شدن بسیج اقشار بسیج شکل گرفت و بحمدالله از سال 92 موضوع تشکیل بسیج رسانه در دستور کار فرماندهان قرارگرفت که امروز ما در تمام 32 سپاه استانی این قشر را داریم.

گرمابدری ادامه داد: امروز بالغ بر هشت هزار نفر از اصحاب رسانه عضو این قشر هستند.

وی با بیان این که گسترده ترین مجموعه بسیج رسانه به علت حجم بالای اصحاب رسانه در تهران هستند افزود: افتتاح دفاتر بسیج رسانه در تهران شروع شده و امروز در یک مدت محدود توانسته ایم حدود 700 نفر را در تهران سازماندهی کنیم.

گرمابدری با اشاره به ضعف نیروهای انقلاب برای حضور موثر در فضای مجازی ادامه داد: ما در بسیج رسانه باید با همت بالا اقدام به کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی در فضای رسانه ای کنیم.

وی افزود: سازمان برای ارتقاء مهارت های رسانه ای، معرفتی و بصیرتی اعضا برنامه ریزی کرده است و امروز با حدود 45 کانون و 150 دفتر در سطح کشور در این مسیر قرارداریم.

گرمابدری ادامه داد: امیدواریم با کمک عزیزان صبح صادق بتوانیم این ماموریت خود را به شکل بهتری اجرا کنیم.

در ادامه این مراسم حکم مسوولیت دفتر فعالان رسانه ای بسیج  شهید نیری صبح صادق توسط سردار سنایی و ابراهیم گرمابدری به علی حیدری جانشین سردبیر هفته نامه صبح صادق تحویل داده شد.

شهید نیری کیست؟

پس از این علی حیدری جانشین سردبیر هفته نامه صبح صادق و مسوول دفتر فعالان رسانه ای بسیج  شهید نیری با اشاره به بخشی از خاطرات شهید اات عرفانی این شهید استادش آیت الله حق شناس در مراسم تشییع جنازه این شهید گفته بود: «بروید در این تهران بگردید و ببینید کسی مانند این احمد اقا پیدا می کنید!؟»

بنابر همین گزارش در پایان این مراسم دائره المعارف 9جلدی فتنه88 محصول مشترک کارشناسان مرکز مطالعات سیاسی سپاه و موسسه صبح حضور امید از سوی علی قاسمی سردبیر صبح صادق به جانشین سازمان بسیج رسانه اهدا شد.

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات