تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۹۰۶۹۱

اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی/انقلابی ناب و ضد انقلاب انقلابی نما

بعد از رحلت پیامبر(ص) منافقین به ظاهر مسلمان چون توانایی مقابله با اسلام را نداشتند، اسلامی ضد اسلام محمدی‌(ص) و با ظواهر اسلامی نهادینه کردند تا اینگونه با اسلام ناب مقابله کنند.
پایگاه بصیرت / محمد امین سواری

اسلام همواره در خطر تحریف محرفین بوده و هست، از آدم تا خاتم و از خاتم تا الآن.
تمامی پیامبران برای اسلام آمده اند و خود را مسلمان معرفی کرده اند و در این راه مشقت ها کشیده اند.
در قرآن کریم خداوند حضرت نوح (در آیه ی72 سوره یونس)، حضرت ابراهیم(در آیه ی128 سوره بقره)،حضرت لوط(در آیه ی 36 سوره ذاریات) و دیگر پیامبران خود را مسلمان معرفی می کنند.
دشمن با حربه های مختلف، همواره در صدد نابودی اسلام بوده و برای رسیدن به هدف و راهبرد شوم خود به طرق مختلف قصد ضربه به آن را داشته است.
دشمن انواع دشمنی های آشکار و پنهان را در این راه بکار برده و وقتی متوجه شده که نمی تواند اصل اسلام را از ریشه بخشکاند، تصمیم به ایجاد انحراف در مسیر اسلام گرفته است.
در این مسیر دشمنی، برای معرفی کردن اسلامی نادرست و دروغین و پر از کفریات بجای اسلام صحیح و ناب اقدام کرده است.
بعد از رحلت پیامبر(ص) منافقین به ظاهر مسلمان چون توانایی مقابله با اسلام را نداشتند، اسلامی ضد اسلام محمدی‌(ص) و با ظواهر اسلامی نهادینه کردند تا اینگونه با اسلام ناب مقابله کنند.
معاویه نیز منادی اسلام بود، اما اسلامی که محمدی نبود، اسلام محمدی اسلامی است که در درونمایه آن مقاومت و عزت مشهود است، اما معاویه با اسلام خود ذلت اجتماعی و طریق سلطه و صدارت کسرایی را پیش گرفت.
امام حسین(ع) برای اسلام محمدی شهید شدند و قاتلین ایشان صاحبان اسلام معاویه‌ای و اموی بودند.
در انقلاب اسلامی ایران نیز عده ای برای نابودی اسلام محمدی به اشکال مختلف و ظواهر حتی اسلامی با آن مبارزه کردند که امام(ره) با ابداعی خلاقانه راه نفوذ آنها به اسلام ناب را با طرح اسلام آمریکایی جدا کردند.
در واقع آن عده ای که در باطن خود غرب‌زده و شرق‌زده بودند و در لباس اسلام می‌خواستند به اسلام ناب صدمه بزنند به عنوان صاحبان اسلام آمریکایی توسط حضرت امام(ره) لقب گرفتند و طرفداران حق، حافظان منافع مردم و رزمندگان و مبارزان حامی مستضعفان و مظلومین که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص)بودند در جبهه اسلام انقلابی تعریف شدند.
امروز نیز دشمن برای نفوذ نیاز به آن دارد که معیارهای انقلاب و انقلابیون را تحریف کند تا بتواند اسلام ناب را منحرف نماید به خاطر همین امروز نیز باید معیارهای انقلابی و انقلابیون ناب شناسانده شود تا سره از ناسره و حق و از باطل تشخیص داده شده و بصیرت دینی مانع از تحریف دین و اصول آن گردد.
به همین منظور طی ماه‌های اخیر مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) همواره به مقوله ی نفوذ تأکید می‌کنند و مردم و مسئولین را هشدار می‌دهند که مراقب باشند و بصیرت داشته باشند وجلوگیری بکنند از تحریف شعائر و اصول و رویکردهای اسلامی. قطعاً امروز نیز عده ای خارج نشین و داخل نشین خوش ندارند دستورات دینی در این کشور جاری باشد و می‌خواهند اسلام ناب و انقلابی که ائمه ی ما برای بقای آن جان خود را فدا کردند را منسوخ کنند.
در حقیقت امروز ما دو شاهد دو جبهه در بین مسلمانان هستیم: انقلابی ناب و ضد انقلاب انقلابی نما؛
انقلابی ناب آن شخصی است که در راستای اسلام ناب و گفتمانش حرکت می‌کند؛ اما ضد انقلاب انقلابی نما آن شخصی است که ظاهری انقلابی دارد و شعار انقلابی سر می‌دهد ولی در باطن خویش به آن اعتقادی ندارد و عملکردش خلاف آن شعائر است. اینگونه افراد معتقد به اسلام آمریکایی و اسلام سکولار می‌باشند.
لذا نیاز است امروز مرزهای بین انقلابیون ناب و انقلابیون آمریکایی و نفوذی تبیین شود؛ انقلابی نما کسی است که در همه ی گفته های خود از ولایت مایه می گذارد تا کسی متعرضش نشود.
در واقع سخن به میان آوردن از اسلام رحمانی، تعامل با مستکبر، عدم دفاع از مستضعفان و محور مقاومت، ارزش شدن تخصص بدون تعهد، حمایت از منافقین به اشکال مختلف، نمونه هایی از صفات انقلابی‌نماها و از مصادیق انقلابی نمای نفوذی است.
اهمیت موارد ذکر شده وقتی مشخص می شود که تکیه ی مقام معظم رهبری بر فکر انقلابی صحیح روز به روز بیشتر می شود، ایشان مجلسی انقلابی، جوانی انقلابی، عالمی انقلابی، حوزه ای انقلابی، برخوردی انقلابی را طلب می کنند، علت این امر نیز جدیدترین نوع دشمنی دشمن یعنی نفوذ دشمن با ظاهری انقلابی است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات