صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵  ، 
کد خبر : ۲۹۰۸۷۷

نامه اعتراض دانشجویان به هاشمی

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ها در نامه‌ای به هاشمی اعلام کرد:

بهائیت خط قرمز اسلام از قم تا الازهر است، بعد فرزند شما با آنها دیدار می‌کند و شما سکوت می‌کنید؟!

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: رفتار شما و خانواده‌تان خلاف مسیر منافع ملت و اهداف انقلاب است.

در نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به هاشمی‌رفسنجانی که به مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری‌همدانی، جوادی‌آملی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی نیز رونوشت شده است، آمده است: مدت‌های مدیدی است که ما دانشجویان نسبت به رفتارها و گفتارهای شما در مقام منتقد هستیم، چرا که رفتارهای شما و خانواده‌تان را در خلاف مسیر منافع ملت و آرمان و اهداف انقلاب اسلامی می‌دانیم و مفاسد فرزندانتان را جز لطمه و دست‌اندازی به بیت‌المال و حقوق ملت نمی‌دانیم.

در این نامه با بیان اینکه فائزه هاشمی، فرزند شما در روزهای اخیر به دیدار خانواده‌ بهایی ضدانقلاب رفته، آمده است: شما کسی هستید که به پشتوانه اجتهاد وارد مجلس خبرگان رهبری شدید اما آیا در خانواده یک مجتهد دینی بهائیت به عنوان دین شناخته می‌شود؟ آیا شما نمی‌دانید که بهائیت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ آیا شما با این انحراف آشنا نیستید؟ پس چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از حقوق بشری بهائیت دفاع شود؟ خدای بهائیت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟ فرزند شما مبانی اسلامی که از علمیه قم تا الازهر مصر به آن پایبندند را زیر پا گذاشته است و شما دراین‌باره هنوز سکوت کرده‌اید! آیا شما در اسلام هم دچار تغییر و تحول شده‌اید؟

در این نامه آمده است: وااسفا که عالمی بنشیند و ببیند که فرزندانش مدافع حقوق جریان‌های ضاله شوند و دم برنیارد! که چه جفایی بزرگتر از این می‌توان در حق اسلام عزیز کرد؟ این دیگر نه مسائل سیاسی است، نه برجام است، نه دولت یازدهم است و نه هیچ مسئله دیگری، این دفاع از کیان اسلام است و سکوت شما جز لطمه بیشتر بر پیکره اسلام عزیز چیست؟ ما نمی‌دانیم از شما به کجا شکایت بریم که در مقام رئیس مجمع تشخیص مصلحت این نظام، نقطه اتکا و مرکز ثقل ضد انقلاب شده‌اید! بایستی به همه مراجع تقلید و علمای اسلام این جفا را تسلیت بگوییم و بگوییم که ای مردان دین و ای دردمندان میراث پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع)، ما اعلام کردیم که جناب هاشمی برای دفاع از کیان اسلام و حفظ خود از آتشی که بر دامن دارد بایستی موضع‌گیری کند و در راستای اصلاح آنچه افتاده برآید.


نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات