صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۲۹۰۹۰۶

اخبار کوتاه

قدرتعلی حشمتیان، رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با تأکید بر اینکه تشکیل فراکسیون مستقلین در مجلس دهم ضروری و حتمی است، تصریح کرد: «در رابطه با ریاست مجلس علی‌رغم اینکه خواست مردم تغییر در همه سطوح مجلس است، ما در مورد آقایان لاریجانی و عارف به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم؛ لذا پیشنهاد کرده‌ایم که آنها با یکدیگر تفاهم کنند.» وی یادآور شد: «ما به آقایان مطهری و حضرتی پیشنهاد کردیم تا کاندیدای نواب رئیس شوند.»
اطلاعات جدید مرکز آمار اروپا نشان می‌دهد، کشورهای عضو اتحادیه اروپا بالاترین میزان تابعیت خارجی را دارند؛ به عبارت دیگر، این کشورها بیش از دیگر مناطق جهان، به اتباع کشورهای خارجی، تابعیت اعطا کرده‌اند. در صدر این آمار، سوئد قرار دارد که ۶/۷ درصد از شهروندان این کشور، اتباع کشورهای دیگر هستند و ملیّت سوئدی، تابعیت دوم آنهاست. مجارستان و پرتغال با ۵/۶ و ۹/۵ درصد در رده دوم قرار دارند.
محسن کوهکن، منتخب مردم لنجان در مجلس دهم، با بیان اینکه قطعاً انشعابی در جریان اصولگرایی در مجلس آینده به وجود نمی‌آید، گفت: مقدمات تشکیل فراکسیون فراگیر در مجلس آینده فراهم شده و نمایندگانی که پایبند به قانون اساسی، نظام و انقلاب هستند و بیانات رهبر معظم انقلاب برای آنها فصل‌الخطاب است و به دور از حاشیه‌ها هستند، می‌توانند عضو این فراکسیون شوند.
پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه ساختمان سوهانک هزار میلیارد تومان قیمت‌گذاری کارشناسی شده است، اظهار داشت: ساختمان میدان آزادی ۱۴۰ میلیارد تومان از بنیاد مستضعفان خریداری شده و حدود ۴۰ میلیارد تومان نیز صرف ساخت آن خواهد شد. کلاً هزینه بهره‌برداری از این ساختمان ۱۸۰ میلیارد تومان می‌شود و مابقی هزینه‌ها را نیز برای وام قرض‌الحسنه امداد که به تصویب هیئت امنا رسیده است، هزینه می‌کنیم.
محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازگانی ایران گفت: باید نگاه اقتصادی در کارکنان سفارتخانه‌ها افزایش یابد. وی افزود: از آنجا که هدف‌گذاری در اقتصاد مقاومتی درونزای برون‌نگر است، اهمیت دارد که سفارتخانه‌ها برای تقویت صادرات و بازارگشایی بازارهای جدید، برنامه‌ریزی کنند.
برات قنبری، معاون وزیر ارتباطات گفت: در حال تدوین سند توسعه پهنای باند هستیم تا به میانگین سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه برای هر فرد در پنج سال آینده برسیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات