صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۹۱۳۵۲

اخبار کوتاه

علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح «هادی» روستاهای کشور در نظر گرفته شده است. وی افزود: این طرح در ۱۵ هزار و ۱۰۱ روستای کشور اجرا شده و در دو هزار و ۷۰۰ روستا هم به‌صورت نیمه‌تمام یا برای اولین‌بار در دست اجراست. تاکنون این طرح در ۴۰ درصد روستاهای ما اجرا شده است و ادامه کار به تأمین اعتبار بستگی دارد.
سردار فدوی درباره تهدید ایران از سوی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حد و اندازه‌ای نیست که ایران را تهدید کند. فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره جایگاه فلسطین در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: امام(ره) قبل از پیروزی انقلاب به این مسئله توجه داشتند و یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار و کفر است.
سردار احمد وحیدی، اولین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادبود شهید «سیدمصطفی بدرالدین» معروف به ذوالفقار که با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، گفت: ذوالفقار سال‌ها تحت تعقیب سازمان‌های جاسوسی بسیاری از کشورها بوده و یکی از کارکشته‌ترین فرماندهان حزب‌الله بود و اگر امروز نیست، پرچمش را بسیاری دیگر مثل او به دوش گرفته‌اند.
سیدحسین نقوی حسینی، منتخب مردم ورامین برای مجلس دهم از گام نهایی فراکسیون فراگیر اصولگرایان به منظور تعیین گزینه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: اعضای این فراکسیون به دعوت علی لاریجانی جمعه آینده در جلسه‌ای به همین منظور حضور خواهند یافت.
حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان گفت: در سال ۹۴، به طور میانگین حدود ۳۷ درصد کاهش تولید در لوازم خانگی داشتیم و دلیل این کاهش تولید نیز بیش از هر چیز به رکود موجود در بازار برمی‌گردد، البته دلیل دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که بیشتر سهم بازار ایران را خارجی‌ها در دست گرفته‌اند.
پس از انتشار خبرهای ضدونقیض درباره سرنوشت سرکرده گروه تروریستی طالبان، این گروه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اذعان به کشته شدن ملااختر منصور، در جریان حمله پهپادهای آمریکایی، «مولوی هیبت‌الله آخوندزاده» را به عنوان رهبر جدید طالبان معرفی کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات