صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۹۲۲۳۵

اخبار کوتاه

گفته می‌شود، پلیس مبارزه با فساد رژیم اشغالگر قدس سرگرم بررسی‌های محرمانه درباره نخست‌وزیر این رژیم است. به گزارش شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی واحد مبارزه با فساد پلیس این رژیم سرگرم تحقیقات علیه نتانیاهو است. این شبکه صهیونیستی اعلام کرد، تحقیقات جاری درباره احتمال دست داشتن نخست‌وزیر این رژیم در پرونده‌های کیفری سرّی است و ارتباطی به اتهامات و پرونده‌های قبلی وی، مانند دریافت کمک‌های مالی برای سفرهای خارجی خود ندارد.
بهروز نعمتی در واکنش به اعلام عدد ۱۸۰ عضو در فراکسیون ولایت و به حساب آوردن نمایندگانی، همچون جلالی، جعفرزاده، لاهوتی و خودش تصریح کرد: فعلاً در هیچ فراکسیونی حضور ندارم و این فراکسیونی که به‌عنوان ولایت مطرح شده، نه هیئت‌رئیسه دارد، نه احکام آن تشکیل شده و نه اساسنامه‌ای دارد؛ در واقع ما در جلسه‌ای ائتلافی، صرفاً درباره ریاست آقای لاریجانی با یکدیگر به توافق رسیدیم.
در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به اظهارات اخیر دبیرکل سازمان ملل درباره تهدید عربستان سعودی به قطع‌ کمک‌های مالی، رئیس دیده‌بان حقوق بشر گفت: حق با بان کی‌مون بوده و شورای امنیت اجازه اخاذی به ریاض را داده است. به دنبال تصمیم دبیرکل سازمان ملل، انتقادات شدید بین‌المللی از شخص بان کی‌مون به دلیل تسلیم شدن در برابر فشارهای عربستان سعودی مطرح شده بود.
امسال فازهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود و میزان تولید گاز کشور روزانه نزدیک به یک صد میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد. در سال‌های گذشته با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی، میزان تولید گاز کشور افزایش قابل توجهی یافت؛ به‌گونه‌ای که پارسال رکورد تولید روزانه ۷۳۰ میلیون متر مکعب گاز نیز به ثبت رسید.
سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران درباره زمان اجرایی شدن طرح تولید نفت سفارشی گفت: در اجرای این طرح، یک شرکت اروپایی و پژوهشگاه صنعت نفت کشورمان مشارکت دارند که پس از تحقق آن، از طریق امتزاج و ترکیب انواع نفت، نفت خام مورد نظر مشتری، تولید و تحویل داده می‌شود.
به تازگی برخی رسانه‌ها گزارشی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد برخی از بیمارستان‌های خصوصی مبلغی بین ۸۰ تا ۱۴۰ هزار تومان پول لوازم آرایشی به حساب کارکنان خانم پرستار با عنوان پاداش واریز می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات