صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۲۹۲۴۴۵

اخبار کوتاه

ریچارد برمان، قاضی فدرال آمریکا گفت: رضا ضراب که به اتهام نقض تحریم ایران در آمریکا بازداشت شده است، روزانه یک تن طلا صادر می‌کرده است و پنجاه و ششمین مالیات‌دهنده بزرگ در ترکیه به شمار می‌رود. وی دستور داده است تا زمان برگزاری محاکمه این تاجر ایرانی- ترک به اتهام کمک به انتقال میلیون‌ها دلار پول به ایران برخلاف تحریم‌های آمریکا، وی در زندان باقی بماند. ضراب پیشنهاد کرده است:۵۰ میلیون دلار اوراق قرضه به ضمانت بگذارد که از طریق ۱۰ میلیون دلار تضمین می‌شود.
عبـدالله ویسی، سرمربی جدید سپاهان با انتقاد از آپشن قراردادهای برخی بازیکنان، گفت: «ما دروازه‌بان می‌گیریم با یک میلیارد. بعد می‌گـوید هر بازی که گل نخوردیم ۱۰ میلیون به من بدهید! ما تو را آورده‌ایم که گل بخوری؟ یا مهاجمی ۷۰۰ میلیون می‌بندد و می‌گوید هر بازی که گل زدم و پاس گل دادم، ۱۰ میلیون بدهید. ما تو را آورده‌ایم که گل نزنی؟ این آپشن‌ها خیانت به فوتبال ایران است.»
بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، برخی دستگاه‌های اجرایی مستقر در تعدادی از استان‌ها طی سال‌های گذشته و به دلیل تفاوت قیمت میان بنزین خودروهای پلاک سفید و قرمز، بدون رعایت تشریفات کامل قانونی مالکیت خودروهای دولتی را به شخصی تبدیل کرده‌اند که این ابتکار و صرفه‌جویی غلط، هم‌اکنون و پس از گذشت چند سال، موجب بروز مشکلاتی در احصای حقوق و مالکیت دولتی این خودروها شده است.
شهردار فرانسه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران صهیونیست از کمپین بین‌المللی نامزدی «مروان برغوثی» برای دریافت جایزه صلح نوبل حمایت کرد. هیئت ۱۶ نفره از شهرداران فرانسه با سفر به فلسطین قصد داشتند با مروان برغوثی، اسیر فلسطینی جنبش فتح در زندان‌های رژیم صهیونیستی ملاقات کنند، اما به دلیل مخالفت‌های شدید مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به این دیدار نشده‌اند.
چند شرکت فولادسازی هند ماه آینده در قالب بخشی از توافق دو کشور برای توسعه خطوط ریلی و زیرساخت‌های بندر چابهار، ۱۵۰ میلیون دلار تجهیزات ریلی به ایران صادر خواهند کرد.
در پی اعتراضات مردمی در عدن به دلیل نبود امکانات معیشتی و امنیت، شماری از وزرای دولت مستعفی یمن از این شهر فرار کرده و راهی اردن شدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات