تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۹۲۴۶۴
از تجاوز تا هلاکت:

ضرب شست سپاه بر پیکر ضد انقلاب و حزب دموکرات کردستان+ عکس

بعد از سال 1375 و عملیات بیت المقدس در مرداد ماه همان سال به دفتر حزب، که منجر به متعهد شدن این حزب مبنی بر عدم حضور در منطقه و نیز منجر به خروج حزب دموکرات کردستان از فاز نظامی به فاز سیاسی شده بود، این عملیات نخستین حضور و رویارویی مستقیم نظامی حزب با رزمندگان سپاه اسلام بوده است.
پایگاه بصیرت / محمد رضوی قره قشلاق
روز چهارشنبه 26 خرداد 1395 تعداد دوازده نفر از اعضای کار کشته و باسابقه حزب دموکرات کردستان ایران در قالب دو تیم عملیاتی به منظور انجام فعالیت های سیاسی و خرابکارانه و نیز جمع آوری کمک های مالی وارد حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و به طور خاص منطقه اشنویه در شمال غربی استان آذربایجان غربی شدند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رشادت های فرزندان این مرز وبوم، تعداد هر دوازده نفر از این اشرار به هلاکت رسیدند.
گفتنی است بعد از سال 1375 و عملیات غرور آفرین بیت المقدس در مرداد ماه همان سال به دفتر حزب که منجر به متعهد شدن این حزب مبنی بر عدم حضور در منطقه و نیز منجر به خروج حزب دموکرات کردستان از فاز نظامی به فاز سیاسی شده بود، به نظر می رسد این عملیات نخستین حضور و رویارویی مستقیم نظامی حزب با رزمندگان سپاه اسلام در این حد(از نظر کمیت و کیفیت بالای نفرات و سطح حضور در منطقه) بوده است که منجر به هلاکت دو نفر از اعضای مشهور این حزب به نام های کیوان خضری (مسئول تشکیلات اشنویه حزب و جانشین ناوند یا مرکز شماره 3 این حزب) و نیز لقمان شیخانی (مسئول امنیت ناوند 3 و از اعضای فعال این حزب در قاچاق مشروبات الکلی به سمت نوار مرزی ایران) به همراه 10 عضو دیگر این حزب شده است.
بدیهی است عملیات اخیر رزمندگان سپاه اسلام شدیدترین ضربه را بر پیکر حزب دموکرات در حدود بیست سال اخیر وارد کرده است به صورتی که با گذشت بیش از سه روز از پایان عملیات، حزب دموکرات تا کنون اقدام به انتشار اسامی معدومین خود نکرده و سعی کرده تا حد امکان از قبول شکست و کشته شدن اعضای خود امتناع ورزد و به کتمان کاری و فریب افکار عمومی بپردازد که البته پس از انتشار تصاویر مربوط به اشرار در فضای مجازی و رسانه های جمعی ایران، به صورت تلویحی به وجود کشته شدگان خود در عملیات مقتدرانه سپاه در روستای قره سقل از توابع شهرستان اشنویه اقرار نمود.
این در حالی است که حتی مصطفی هجری دبیر کل این حزب در پیام خود به مردم کردستان در روز شنبه 29 خرداد به صورت تلویحی کشته شدن این اشرار متجاوز در خاک ایران را بدون هیچ گونه اشاره ای به تعداد و اسامی آن ها پذیرفت. لازم به ذکر است که در این عملیات از میان بسیجیان کرد بومی و اهل سنت منطقه اشنویه نیز دو نفر به نام های یوسف احمدی و اسکندر مامال به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات