صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۹۲۶۴۷

اخبار کوتاه

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی گفت: از ۲۶۶ فروند هواپیمای موجود در ناوگان، ۱۰۰ فروند زمینگیر است و ۱۶۶ فروند عمر مفید ۲۳ سال دارند که باید تا یک سال آینده از رده خارج شوند. عباس آخوندی درباره قرارداد ایرباس‌‌ها اظهار داشت: با کمپانی ایرباس موافقت‌نامه اولیه به امضا رسیده است و مذاکرات ادامه دارد. وی یادآور شد: کل هواپیماهای با سال تولید ۲۰۰۰ میلادی به بعد در ناوگان ایران فقط ۱۲ فروند است.
ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با فعالان حزبی با حضور برخی فعالان سیاسی در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم، سیدجواد امام که نقش فعالی در جریان فتنه ۸۸ داشت، پیش از سخنان رئیس‌جمهور با فریاد رفع حصر سران فتنه را خواستار شد که روحانی سکوت کرد و در ادامه با بلند شدن صدای صلوات میهمانان حاضر در مراسم، وی نیز مجبور شد که بنشیند. وی که در حال حاضر مسئولیت بنیاد «باران» را عهده‌دار است، از سوی مراجع قضایی در جریان فتنه سال ۸۸ به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.
پایگاه شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد، به تازگی چهار نفر از مشاوران نظامی آمریکایی در شمال سوریه بر اثر حمله افراد مسلح که احتمال می‌رود از اعضای داعش بوده باشند، زخمی شدند. این حادثه در نهم ژوئن جاری زمانی که گلوله‌های ضد تانک به نزدیکی مقر مشاوران شلیک شد، رخ داد که انفجار خودروی نزدیک آنها را نیز به همراه داشت.
جلایی‌پور، از اعضای شاخص فتنه گفت: حمایت اصلاح‌طلبان از حسن روحانی در انتخابات ٩٦ قطعی است. اصلاح‌طلبان، نیروهای اعتدالگرا و اصولگرایان میانه‌‌رو حتماً باز هم در حمایت از حسن روحانی به میدان می‌آیند؛ چراکه این ائتلاف سه‌ضلعی باطل‌السحر تخریب‌های نیروهای آفندی در دوره حساس کنونی است.
«روسیا الیوم» در یادداشتی درباره برکناری معاون وزیر امور خارجه نوشت: مقامات عمان به حسن روحانی و محمدجواد ظریف توصیه کرده‌اند با برکناری «امیرعبداللهیان» حسن نیّت خود را به عربستان نشان دهند.
«سی‌ان‌ان» گـزارش داد: داعـش اطلاعـات مربوط به ۷۷ تأسیسات نیروی هوایی ناتو و آمریکا را در سراسر جهان جمع‌آوری و منتشر کرده است تا به برنامه‌ریزی حامیان خود برای انجام حملات کمک کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات