صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۹۲۷۷۷

اخبار کوتاه

علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ‌آیت‌الله شیخ‌عیسی قاسم عالم بزرگ بحرین مورد احترام علما، مردم و حوزه‌های علمیه جهان اسلام است و شخصی شناخته‌شده و مجاهدی فی‌سبیل‌الله به شمار می‌رود و آنچه سردار سلیمانی، مسئول سپاه قدس انجام داد، کار بسیار مهمی بود و بدین معناست که جهان اسلام در قبال اقدام دولت بحرین ساکت نخواهد نشست.
حسینعلی امیری، قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور گفت: تدابیر ویژه امنیتی برای شب‌های قدر اندیشیده شده و معاون امنیتی وزارت کشور نیز مسائل مربوط به امنیت تهران را رصد می‌کند. وی تصریح کرد: کنترل محسوس و نامحسوسی بر اماکن مذهبی در شب‌های قدر برقرار است، اما با این حال از مردم عزیز و شریف ایران می‌خواهیم هرگونه حرکات مشکوک و ضد امنیتی را به نهادهای امنیتی گزارش کنند.
شیخ‌صهیب حبلی، عضو تجمع العلماء‌المسلمین و از علمای برجسته اهل سنت لبنان، جنایات آل‌سعود را فراتر از رفتارها و جنایات کفار قریش توصیف کرده و با محکوم کردن اقدام آل‌خلیفه در سلب تابعیت از عالم مجاهد آیت‌الله شیخ‌عیسی قاسم، از امت اسلام خواسته است به طور جدی در برابر این رژیم که مرتکب اقدامات احمقانه علیه مردم شریف بحرین می‌شود،‌ بایستند.
به گزارش رادیو عبری سرتیپ «امیر ایشل» فرمانده یگان هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین هرگز نمی‌تواند امنیت این رژیم را در برابر موشک‌های مقاومت تأمین کند. سران ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی تقویت سامانه ضدموشکی گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت شده بودند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی در نشست سازمان همکاری شانگهای در پایتخت ازبکستان تأکید کرد: ما بر این باوریم که پس از حلّ‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران و پس از برداشته شدن تحریم‌های سازمان ملل، دیگر هیچ مانعی برای عضویت ایران در سازمان شانگهای وجود ندارد.
مهرداد لاهوتی بائوج، نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با اشاره به عزم نمایندگان مستقل برای تشکیل فراکسیون سوم، گفت: با توجه به تهیه اساسنامه فراکسیون مستقلان، قصد داریم پس از تعطیلات رسماً اعلام موجودیت کرده و انتخابات هیئت‌رئیسه فراکسیون را برگزار کنیم.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات