چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۹۳۵۶۴

عکس/ تبلیغ در ساحل

جمعی 25 نفره از جوانان طلبه مازندران که در شهر قم ساکن اند اعضا گروه متفاوت تبلیغی بقیه‌الله(عج) هستند که حالا دیگر شناخته‌شده‌ترین گردشگران ساحل بابلسرند. گروهی که تمام تلاششان، تبلیغ غیرمستقیم اسلام و همنشینی آموزه‌های دینی با تفریحات مردم است. طلبه های جوان با عبا و عمامه کنار ساحل حاضر می شوند و با مردم گپ‌وگفت و بگوبخند می کنند، با جوانان فوتبال بازی می کنند، در ساحل نماز جماعت می خوانند، به بچه ها شکلات و هدیه می دهند، برای آنها مسابقه برگزار می کنند و با مسافران عکس یادگاری می گیرند. سید مرتضی پورعلی مسئول گروه می گوید: از سال گذشته به فکر افتادیم برای این همه مسافر که اوقات تفریح و سفرشان را کنار دریا و در شهر ما می‌گذرانند، برنامه داشته باشیم و آنان را با شیوه تبلیغی متفاوتی سرگرم کنیم و یک جورهایی تبلیغ زیرپوستی داشته باشیم. ما بیشتر از آنکه دنبال شیوه‌های سلبی و برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی باشیم، دنبال ‌همنشینی با مردم و اثرگذاری غیرمستقیم بر رفتارهای منفی هستیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
3
خدا خیرشون بده
سید حسن میرحسینی
Japan
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
3
با سلام و احترام
از شنیدن و دیدن تصاویر این حرکت ارزشمند بسیار خوشحال شدم جای این گونه حرکات در مراکز تفریحی بسیار کم است ان شاء الله تعداد این دست طلبه های با فکر و برنامه فرهنگی زیاد بشود و دعا می کنم در این مسیر موفق باشند و عنایات حضرت بقیت الله شامل حالشان گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
3
1
من فکر میکنم این کارها تاثیری ندارد،مردم زیاد به اینگونه تبلیغاتها توجهی ندارند. با بازی گرگم به هوا ساحل فاسد درست نمی شود.متاسفم که وقت این طلاب عزیز اینگونه هدر می رود
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
سلام
اولاً شاید اثرش زیاد نباشد واما نمی توان گفت بی تأثیر است،ثانیاً اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید می بینید که مردم به اینگونه فعالیت ها علاقه نشان می دهند،ثالثاً این فعالیت ها بهتر از عدم فعالیت است،رابعاً اگر نیت خدایی باشد این اعمال هدر رفتنی نیست.
با تشکر از این گروه تبلیغی
سيدمهدي
| Netherlands |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
سلام
من محل كارم بابلسر هست و تقريبا از نزديك با فعاليتهاي اين طلبه ها در ارتباطم
برخلاف نظر شما تأثير عجيبي برروي ساحل دريا كه متأسفانه شديدا فاسد بوده گذاشته
حداقل تأثيرش اين بوده كه خيلي ديگه علنا قبح شكني نمي كنند
ضمنا تأثير كارهاي اين چنيني به مرور و وبا مداومت مشخص ميشه
ياعلي
احمدرضا
-
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید واقعا این کار خداپسندانه ا ی است که اگر میان تمام طلاب و روحانیون رواج یابد و همچنین امت حزب ا... زمینه ساز امربه معروف و نهی از منکر می شود و به تدریج مردم با این کارهای فرهنگی انس می گیرند که این نیاز به گذر زمان دارد خواهشمندم این کار خوب را در مناسبت های خاص و ایام شلوغ سال انجام دهید یک دنیا تشکر تقدیم این روحانیون فرهنگی کار
خدابنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
16
حاج آقا تبلغ کن بادکنک هوا کن اما نوشابه نخور ضرر دارد و خودش تبلیغ خوبی نیست. در کل خوشم آمد
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات