صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۹۳۷۸۶

اخبار کوتاه

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آسوشیتدپرس بخش‌هایی از برنامه بلندمدت هسته‎ای ایران را منتشر کرده که محرمانه بوده و تلقی ما این است که این اطلاعات از آژانس درز کرده است. نکته مهم در این میان این است که موضوع اعتراض به انتشار اسناد محرمانه ایران (برنامه بلندمدت هسته‌ای) نزد آژانس بین‌المللی مسبوق به سابقه بوده و در گذشته نیز به مراتب اتفاق افتاده است.
دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران گفت: آب معدنی‌های خاص نروژی برای سفارتخانه‌ها و آدم‌های خاص راهی بازار ایران شده است. پیمان فروهر افزود: این آب معدنی که از نروژ به برخی فروشگاه‌های خاص شمال تهران راه یافته، تا چندی پیش به صورت قاچاق به بازار می‌آمد، اما به تازگی سازمان غذا و دارو مجوز واردات این برند را صادر کرده است.
کرامت بهبهانی با تشریح مذاکرات جدید نفتی ایران و چین برای توسعه فاز دوم آزادگان شمالی، گفت: حجم ذخایر نفت در جای این میدان از ۶/۵ به ۷ میلیارد بشکه افزایش یافته است. وی افزود: هم‌اکنون حجم ذخایر نفت خام این میدان مشترک حدود پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیون بشکه است.
جان بولتون، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه دولت بغداد شکست خورده‌ و وقت تجزیه کُردستان از عراق فرارسیده، ابراز امیدواری کرد، دولتی که قرار است در آمریکا روی کار بیاید، فرصت برای بحث و گفت‌وگو درباره این مسئله و آنچه گام برداشتن در مسیر صحیح خوانده، فراهم کند.
در برخی فروشگاه‌ها کفش پاشنه‌بلند مردانه عرضه شده است. حالا که پای کفش پاشنه‌بلند مردانه و کاشت ته‌ریش به بازار مد باز شده، می‌توان مدهای جدید پوشش و آرایش مردانه را نزدیک به «مبدل‌پوشی» و «زنانه‌پوشی» دانست؛ موضوعی که روانشناسان می‌گویند ناشی از یک اختلال شخصیتی است.
احمد الطیب، رئیس دانشگاه «الازهر» و مفتی اعظم مصر تقریب مذاهب اسلامی را خواستار شد و اعلام کرد: هر یک از علمای شیعه و سنی با صدور فتاوایی قتل سنی‌ها و شیعیان را تحریم کنند.
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده است، شرکت‌های امنیتی این رژیم مسئول تأمین امنیت بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو برزیل هستند و برای این کار مبلغ ۵/۲ میلیارد دلار دریافت کرده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات