صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۹۳۹۲۴

اخبار کوتاه

شنیده‌ها از حضور دو زن در پرونده فساد بزرگ بانکی حکایت دارد. این افراد برای عملیات انتقال پول از سوی مفسدان حاضر در پرونده انتخاب شده بودند. یکی از این متهمان خانمی هندی است که ۲۵۰ میلیارد تومان پول را از افراد حاضر در پرونده فساد بزرگ بانکی دریافت کرده و متهم دیگر نیز همسر یکی از بدهکاران بزرگ بانکی است که ۳۵۰ میلیارد تومان از اموال بیت‌المال را گرفته است. گفتنی است، هر دوی آنها اکنون متواری هستند.
جمع زیادی از هواداران شیخ‌عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در اعتراض به آغاز محاکمه وی که اعلام شده بود امروز چهارشنبه برگزار می‌شود، شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا به خیابان‌ها ریختند. راه‌پیمایان در اعتراض به سیاست‌های رژیم منامه در قلع‌وقمع شیعیان این کشور و اعمال فشارها و تهدید و ارعاب آنها و برخورد با رهبر معنوی‌شان، با سر دادن شعارهایی مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.
فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان، با بیان اینکه «مسکن قسطی» متقاضیان را تحت فشار قرار می‌داد، گفت: چند ایراد اساسی به طرح مسکن قسطی وارد بود؛ از جمله تعیین سقف اقساط ماهیانه (ماهیانه سه میلیون تومان)، ضمانت بازپرداخت تسهیلات تا ۱۱۰ میلیون تومان و تعیین جرایم ۲۸ درصد برای عدم بازپرداخت اقساط.
به گزارش «نیویورک تایمز» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، فعالیت‌های کره‌شمالی در راستای دستیابی به سلاح هسته‌ای بسیار تحریک‌آمیز و نگران‌کننده است و این کشور باید از ایران که به نسبت کره‌شمالی برای آمریکا دشمن سرسخت‌تری بود و در نهایت گروه ۱+۵ موفق به دستیابی به توافق هسته‌ای شد، درس بگیرد.
سفیر ترکیه در کشورمان با بیان اینکه نمی‌توانیم با قطعیت درباره دخالت‌ خارجی در کودتا صحبت کنیم، ادامه روند بازداشت‌ها در ترکیه را طبیعی دانست و گفت: این بازداشت‌ها و تعلیق‌ از خدمت‌ها تا جایی که همه نهادهای ترکیه از لوث نفوذ سازمان تروریستی گولن پاک شود، ادامه خواهد یافت.
یک رسانه انگلیسی از آزادی قریب‌الوقوع تبعه این کشور در زندان‌های ایران در نتیجه توصیه‌های وزارت خارجه و نخست‌وزیر سابق این کشور به رئیس‌جمهور ایران خبر داد. وی فردی ایرانی- انگلیسی است که ماه مه ۲۰۱۱ از سوی نیروهای اطلاعاتی ایران به جرم جاسوسی دستگیر شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات