حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۴۶
آیت‌الله خاتمی:

تل‌آویو را در صورت کوچک‌ترین آسیب با خاک یکسان می‌کنیم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انرژی هسته‌ای مسأله اصلی استکبار و غربی‌ها نیست گفت: وقتی رژیم اشغالگر قدس 400 کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد؛ این حق ماست که مقابل این رژیم خائن و جنایتکار، موشک داشته باشیم.

حماسه و جهاد / به گزارش پایگاه بصیرت آیت‌الله سیداحمد خاتمی دوشنبه شب در یادواره 81 شهید بسطام که با حضور باشکوه خانواده‌های معظم شهیدان و مردم در آستان مقدس امام‌زاده محمد(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: 67 سال می‌شود که دنیای استکبار، رژیم صهیونیستی را به‌عنوان غده‌ای سرطانی ایجاد کرده و دولت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا نیز از آن حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود 400 کلاهک هسته‌ای در اختیار رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: این حق ماست که مقابل این رژیم خائن و جنایتکار، موشک داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انرژی هسته‌ای مسأله اصلی استکبار و غربی‌ها نیست، تأکید کرد: ایران سلاح هسته‌ای ندارد و این نوع سلاح در فقه ما نیز مردود و رد شده است و آن‌ها هم این را به خوبی می‌دانند.

خاتمی خاطرنشان کرد: نه در برجام و نه در غیر برجام، نیامده که ایران نباید موشک داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران، انرژی هسته‌ای، موشک و حقوق بشر غربی را دست‌آویز استکبار و حامیان غربی‌اش عنوان کرد و گفت: آن‌ها فقط به دنبال بهانه‌جویی هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات