صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۹۴۶۲۴

اخبار کوتاه

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تابو شدن موضوع رابطه با آمریکا و تصوّر موجود مبنی بر از بین رفتن انقلاب در صورت برقراری رابطه با آمریکا، گفت: می‌توان با پایبندی بر اصول و ارزش‌های انقلاب، با آمریکا هم رابطه داشت؛ کما اینکه اگر با آمریکا رابطه داشتیم، بسیاری از مشکلات بانکی حل می‌شد.
محسن سرخو، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با یک فهرست واحد وارد انتخابات شورای شهر می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما به دنبال ارائه لیست هستیم؛ اما ممکن است برخی از کاندیداها به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنند؛ اما قطعاً اصلاح‌طلبان یک لیست ارائه خواهند داد.
پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه در سال‌های گذشته وظیفه اسکان و استراحت ۳۵۰ هزار نفر و تأمین وعده‌های غذایی زائران در طول شبانه‌روز برعهده این ستاد بوده،‌ گفت:‌ طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است امسال این میزان افزایش پیدا کرده و به ۷۲۰ هزار نفر برسد.
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بنا بر گزارش‌های رسیده، ۹۰ درصد طلاق‌ها در فضای مجازی ریشه دارد. بسیاری از تخلف‌ها، طلاق‌ها، سرقت‌ها و جرم‌های دیگر نیز ناشی از فضای مجازی است؛ از این رو برای نظارت بر فضای مجازی باید فکری شود.
مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه درباره سفر خود به تهران گفت: «در آنجا موضوعات منطقه‌ای، مانند سوریه، عراق،‌ یمن و گروه‌های تروریستی دشمن یا تهدید‌آمیز، مانند «پ‌.ک.‌ک» و «پژاک» را مورد بحث قرار دادیم.»
مسئول مالی داعش از شهر «دیرالزور» به بهانه دیدار با خانواده خود به مناطق خارج از سیطره داعش فرار کرده است. گفتنی است، ابوقسوره به همراه خود ۲۰ هزار دلار داشته است.
ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا گفت: ترکیه دیگر متحد قابل اعتماد نیست. آمریکا باید از ترکیه فاصله بگیرد و وابستگی نظامی به پایگاه‌های ترکیه را کاهش دهد.
کمیته حقوق بشر یمن اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوز نظامی سعودی به این کشور، بیش از سه میلیون شهروند یمنی از محل سکونت خود مهاجرت کرده‌اند.
گروه تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود در عراق، ۱۴ نفر را به بهانه همکاری با نیروهای امنیتی این کشور در آب غرق کرد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات