کرمان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۹۴۸۴۳

اسلام قلب اروپا و سایر نقاط دنیا را فتح خواهد کرد.

بنابراین، تمام اقدامات استکبار جهانی به دنبال تدوین چهره ی خشن از اسلام واقعی است. حال اگر به مواردی از برنامه ها و سفارشات اسلام به بشریت در زمینه صلح و کرامت انسانی، برای جوانانی غیر مسلمان اروپا و امریکا که برخی با سیاه نمایی، چهره خشنی از اسلام را برای آنها به نمایش می گذارند، معرفی گردد، قطعاً در فکر فرو رفته و سیاه نمایی های واهی مقامات و رسانه های غربی علیه اسلام برملا و چهره زیبا و واقعی اسلام برای جوانان دنیا نمایان می شود
پایگاه بصیرت / مصطفی گروهی
صلح یکی از نیازهای اصلی زندگی بشر و از آغاز آفرینش تاکنون مورد توجه عالمان و مصلحان دینی بوده است. در مقابل آن جنگ و ستیز است که تقابل همیشه در تاریخ بوده است و همه مکتب ها و سازمان ها به مسأله ی صلح پرداخته اند و درصدد به وجود آمدن صلح به معنای واقعی آن بوده اند. اسلام نیز آخرین و مترقی ترین دین آسمانی به طور دقیق در قرآن، سنت و احادیث مردم را به صلح و سازش و عدم پیکار دعوت کرده است و از پانزده قرن پیش، صلح را مورد توجه قرار داده است. ازینرو صلح از مباحثی است که بواسطه روابط سیاسی حاکم در دنیای امروز در چند دهه اخیر مورد توجه بیشتر افکار عمومی جهان و سیاستمداران به تبع آن مجامع علمی و دانشگاهی قرار گرفته است و در برهه ای از زمان حمله ی رسانه های افراطی  بر علیه اسلام و موج اسلام خواهی دردنیا با عناوین خشونت و تروریسم سعی درگسترش موج منفی به اسلام را داشتند.
اسلام قلب اروپا و سایر نقاط دنیا را فتح خواهد کرد.
بدین ترتیب، بعد از عملیات تروریستی یازدهم سپتامبر  2001 در آمریکا رسانه های غربی این عملیات را به مسلمانان و بنیادگرایان اسلامی(در واقع سناریوی صهیونیستی- امریکای بود) نسبت دادند و نظام حقوقی و آموزهای اسلامی را مورد هجمه سنگین خود قرار دادند، تا از یک طرف ذهنيت و افکار ملت های غربی را مسموم کنند، چرا که؛ پیروان دین اسلام  روز به روز در قلب کشورهای اروپای و امریکا در حال گسترش بود، به سمت و سويي که خود مي خواهند، جهت داده و هدايت کنند. و از طرف دیگر در پی پیاده سازی سناریوی از پیش طراحی شده، دامن زدن به ایجاد موج اسلام هراسی با هدف معرفی اسلام به عنوان دین خشن و جلوگیری از موج اسلام خواهی در اروپا و امریکا و سایر نقاط دنیا بود، به اوج خود رسانند، که برآیند چنین سناریوی و سناریوی های دیگری همانند تولید، تکثیر و حمایت از گروهای تکفیری-تروریستی با مارک اسلامی ، با هدف و انگیزه جلوگیری از شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ساختن چهره منفی از اسلام و در نتیجه گسترش تمدن غربی صورت می گیرد؛ چرا که شکل گیری تمدن اسلامی چالش جدی را برای آنها مطرح کرده است.
از اینرو، اقدامات داعش و گروه های همسو در کشور های عراق، سوریه، نیجریه و یمن که(به اصطلاح دولت اسلامی و سمبل دولتهای اسلامی) شکل می گیرد، نیز ابزاری در راستای این هدف است.
بنابراین، تمام اقدامات استکبار جهانی به دنبال تدوین چهره ی خشن از اسلام واقعی است. حال اگر به مواردی از برنامه ها و سفارشات اسلام به بشریت در زمینه صلح و کرامت انسانی، برای جوانانی غیر مسلمان اروپا و امریکا که برخی با سیاه نمایی، چهره خشنی از اسلام را برای آنها به نمایش می گذارند، معرفی گردد، قطعاً در فکر فرو رفته و سیاه نمایی های  واهی مقامات و رسانه های غربی علیه اسلام برملا و چهره زیبا و واقعی اسلام  برای جوانان دنیا نمایان می شود، در همین راستا نامه تاریخی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهمن ماه  1393 به جوانان اروپا  را می توان عمیق در همین رابطه دانست. ایشان در پی تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه‌های غربی، خطاب به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی می نویسند: من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما می بینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم...سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌ طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو  یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی  تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود...اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند. نامه هوشمندانه و آینده نگری رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی را به جوانان دنیا خبر از اتفاقات که در آینده رخ می دهد، حکایت از آن  دارد. که نفوذ بیش از پیش اسلام قلب اروپا و سایر نقاط دنیا را فتح خواهد کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات