صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۹۴۹۲۳

اخبار کوتاه یکشنبه هفتم شهریور

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که «وضعیت وام‌های پرداخت شده بانک سرمایه چگونه است؟» اظهار داشت: اکنون ۳۲۸۵ میلیارد تومان از پول بانک سرمایه دست پنج نفر است. شهاب‌الدین غندالی در پاسخ به این پرسش که «آیا اسامی این افراد را اعلام می‌کنید؟»، خاطرنشان کرد: اسامی را نمی‌توانم به شما بگویم؛ اما اینها مربوط به دولتی‌ها نیست و خصوصی هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیت حجاب و موسیقی‌های زیرزمینی را نگران‌کننده خواند و گفت: دغدغه مقام معظم رهبری بجاست و باید فضای سالم برای رشد ارزش‌ها ایجاد شود. علی جنتی درباره ولنگاری فرهنگی که موجب نگرانی رهبر معظم انقلاب شده است، اظهار داشت: آسیب‌های فرهنگی جدی است و نگرانی در این زمینه احساس می‌شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر لایحه جدید انتخابات پس از تأیید دولت، به صورت جدی و با سرعت لازم در مجلس مراحل تصویب خود را بگذراند، احتمالاً به این دوره از انتخابات خواهد رسید. محمدحسین مقیمی درباره تصویب طرح استفساریه در مجلس و نظر وزارت کشور درباره آن اظهار داشت: وزارت کشور موافق این لایحه است.
عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: استفاده ۲۰ میلیون کاربر ایرانی از تلگرام درست نیست و باید برای انحراف این تمرکز شبکه‌های اجتماعی داخلی ایجاد شوند. رمضانعلی سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: افزایش شبکه‌های اجتماعی داخلی موجب ایجاد رقابت و کیفیت بهتر خدمت‌رسانی اینترنتی خواهد شد.
پافشاری بر روی الزام ثبت سند مالکیت خودرو در دفترخانه‌ها، سبب شده است سالیانه نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پول از جیب مردم وارد چرخه ثبت سند نقل و انتقالات خودرو ‌شود.
کیمیا علیزاده، تکواندوکار ۱۸ ساله کشورمان، مدال برنز المپیک خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرام گرفته است، تقدیم کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات