حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۹۴۹۵۳
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

آئین برائت از مشرکین امسال در کنار شهدای سراسر ایران برگزار شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به این که ملت ایران از حضور در حج ابراهیمی محروم شدند، آئین برائت از مشرکین امسال در کنار شهدای سراسر ایران برگزار شود.
حماسه و جهاد / به گزارش پایگاه بصیرت سردار سید محمد باقرزاده در آئین بازگشت پیکر مطهر 66 شهید تازه تفحص شده به خاک وطن در آبراه اروند اظهار داشت: امسال ملت ایران از حضور در حج ابراهیمی محروم شدند و این حج بدون برپایی برائت از مشرکین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حج بدون برائت از مشرکین معنا ندارد، افزود: این شهدای عزیز که تازه به وطن بازگشته‌اند کسانی هستند که جلوی آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها سینه سپر کردند و پیشنهاد می‌شود امسال ملت شریف ایران آیین برائت از مشرکین در روز عرفه را در کنار این شهدا برگزار کند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: تقاضا می‌شود که آئین برائت از مشرکین امسال با شکوه هر چه تمام‌تر و حضور گسترده ملت ایران در کنار شهدای گلگون کفن در سراسر کشور برگزار شود.

به گزارش پایگاه بصیرت پیکر مطهر 66 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دقایقی پیش از مبدا بندر بصره وارد اسکله مسافری آبادان شد و با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی و مردم آبادان مراسم استقبال از آنها صورت گرفت.

پیکرهای مطهر این 66 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس مربوط به مناطق عملیاتی فاو، المعامر، ام الرصاص، مجنون، زبیدات، شرهانی و شرق دجله است که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات