صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۹۴۹۸۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 9 شهریور

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: بخش خصوصی در حال احداث بیش از ۸۲۰ پروژه هتل و هتل‌آپارتمان است تا زیرساخت لازم برای صنعت گردشگری کشور فراهم شود. مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار گردشگر درمانی در سال جاری داشتیم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این آمار تا پایان سال به بیش از ۵۰۰ هزار نفر برسد.
علی افشاری به بخش فارسی «بی‌بی‌سی» گفت: از علی مطهری انتظار نمی‌رود که موضع جامع و کاملی در خصوص اعدام‌ها اتخاذ کند. در فضای سیاسی کنونی، حر‌ف‌های مطهری در مقام نایب‌رئیس مجلس، واجد اهمیت است. برخورد انتقادی او، فضا را شکسته و همین که حکم آیت‌الله خمینی محکوم شود، یک کار مثبت رو به جلوست.
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار گفت: تولید‌کنندگان نوشت‌افزار به علت رکود حاکم بر تولید این بخش، توان رقابت با تولیدات خارجی را ندارند. وی با بیان اینکه برگشت پول سرمایه‌گذاران این بخش سخت است، افزود: حدود ۷۵ درصد نوشت‌افزار موجود در بازار وارداتی است و بین ۲۰ تا ۲۵ درصد هم تولید داخلی است.
معاون وزیر نفت گفت: آمریکا تعمداً در روابط بانک‌های اروپایی با ایران اخلال ایجاد می‌کند. زمانی‌نیا افزود: بانک‌های اروپایی به دلیل اینکه از تصمیم دفتر کنترل دارایی‌های خزانه‌داری آمریکا در صورت تعامل با ایران مطمئن نیستند، تا حدی (برای از سرگیری روابط با ایران) اکراه دارند.
روزنامه انگلیسی «تلگراف» نوشت: «مایکل فالن» وزیر دفاع بریتانیا گفته است، طی روزهای آتی ناوشکن «اچ‌ام‌اس‌درینگ» در راستای پشتیبانی از ناو هواپیمابر آمریکایی مستقر در غرب آسیا، به منطقه اعزام خواهد شد.
نشریه آمریکایی «فوربس» نوشت: در حالی‌ که مقام‌های ارشد نظامی آمریکا نمی‌خواهند به نقاط آسیب‌پذیر خود بپردازند، ایران و روسیه در حال پر کردن خلأ جغرافیایی و سیاسی موجود از دریای بالتیک تا خلیج فارس هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات