تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۹۵۴۵۱

گفتگوی عضو گروه تروریستی با تلویزیون صهیونیستی

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگوی تلفنی عضو برجسته و محوری جنبش تروریستی تکفیری جیش الاسلام را با این شبکه پخش کرد.
به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از شبکه خبری العالم، این گفتگو عمق همکاری رژیم صهیونیستی با گروههای تروریستی تکفیری سوریه را نمایان کرد که پیش از این هم در زمینه کمک های پنهان تسلیحاتی و یا درمانی به مجروحان تروریست ها ارتباطاتی داشته اند.
گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: در اولین روز اعلام آتش بس در سوریه یک شخص بطور پیروزمندانه در عرصه پر تنش سوریه خودنمایی می کند که همه برگه ها را در بحران سوریه برهم ریخته است. او شخصی نیست غیر از بشار اسد.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نماز عید قربان را در شهر داریا در ریف دمشق اقامت کرد.
گزارشگر صهیونیست همزمان با تصاویری که از حضور رئیس جمهوری سوریه در داریا پخش می شد،گفت: بشار اسد همانند مردان پیروز از پشت فرمان خودروی شخصی پیاده شده و برای اقامت نماز عید قربان وارد مسجد داریا شد. حضور علنی وی در میان مردم این بار با غرور و سربلندی همراه بود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات بشار اسد را در این باره پخش کرد که در آن گفت: دولت سوریه عزم خود برای پس گرفتن هر وجب از خاک سوریه از چنگ تروریستها را جزم کرده است.
بشار اسد خطاب به اطرافی که خواستار براندازی نظام او هستند گفت: برخی اطراف همواره درگیر توهم خود هستند و با گذشت 5 سال از دایره توهمات خود خارج نمی شوند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: این در حالی است که داعش و گروههای تروریستی هیچ توجهی به آتش بس ندارند و به جنگ ادامه می دهند. یکی از این گروهها، جیش الاسلام است که در منطقه قنیطره در جولان سوریه نزدیک مرزهای اسرائیل حضور دارد.
یکی از اعضای این گروه تروریستی با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگوی تلفنی برگزار کرد که شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را پخش کرد.
وی در این گفتگو به صهیونیستها گفت: ما برای براندازی نظام سوریه می جنگیم. اگر مایل بودید گزارش تصویری از صحنه ها ای جنگ برای شما ارسال می کنم.
گزارشگر اسرائیلی گفت: از نظر این جنبش حمایت اسرائیل از جیش الاسلام به نفع اسرائیل است.
سخنگوی جیش الاسلام در گفتگوی تلفنی به تلویزیون اسرائیل همچنین گفت: ما از اسرائیل می خواهیم در زمینه های مختلف از جمله ارسال اسلحه و مهمات، مواد غذایی، مداوای مجروحان از ما حمایت کند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: این در حالی است که درزیهای اسرائیل با موضوع حمایت از جیش الاسلام و دیگر گروههای مخالف نظام سوریه، مخالفند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "اکرم حسون" نماینده درزیها در کنست را پخش کرد.
وی گفت: ما از حمله گروههای تروریستی سوریه به روستاهای درزی نشین در منطقه جولان و تکرار وقائع تلخی که برای روستاهای درزی پیش از این رخ داد، نگران هستیم.
در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی تماس تلفنی یکی از درزیهای ساکن روستای حضر با اکرم حسون را پخش کرد که وی در آن گفت: گروههای تروریستی حملات سنگینی را آغاز کردند و با خمپاره و موشک ما را هدف قرار دادند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات