صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۹۵۴۹۹

اخبار کوتاه 7 مهر

حجت‌الاسلام مصلحی، وزیر سابق اطلاعات گفت: بعد از شهادت مصطفی احمدی روشن، بر اساس اطلاعات به دست آمده از موساد، صهیونیست‌ها از ترور فیزیکی با گلوله پشیمان شدند؛ چراکه پس از ترور وی جمعیت دانشجوی کشور به سمت رشته‌های هسته‌ای رفتند و این برخلاف خواسته آنها مبنی بر ایجاد وحشت در میان نخبگان بود.
بر اساس خوداظهاری بانک‌ها، مانده کل تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۶ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱۱ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان (۹/۳۱ درصد) به کارکنان بانک‌ها پرداخت شده است؛ این در حالی است که بانک مرکزی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه به کارکنان بانک‌ها را ممنوع کرده بود.
یعقوب شیویاری، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده به منظور حفظ ماهیت تولیدی کارخانه ماشین‌سازی تبریز و تداوم اشتغال کارگران و بهبود شرایط آن، جلسات مختلفی برگزار شد که در نهایت در نشست مشترک نمایندگان استان با وزیر کار و رئیس هیئت مدیره شستا، کارخانه به شستا واگذار شد.
وزارت اطلاع‌رسانی کویت گفته است، چهار یادداشت منتشرشده در روزنامه «الرأی» توهین به ایران است و به روابط میان کویت و ایران آسیب می‌زند. همچنین، مسئولان این روزنامه اعلام کرده‌اند، با وجود اینکه سفارت ایران در کویت شکایتی علیه این روزنامه کویتی نداشته، اما وزارت اطلاع‌رسانی کویت شکایت کرده است.
مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور از ورود ۱۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران در سه سال گذشته خبر داد و گفت: گردشگران خارجی که در سه سال و نیم گذشته به ایران سفر کردند، هر یک ۱۵۰۰ دلار هزینه‌کرد داشتند که درآمدی برابر با ۲۴ میلیارد دلار عاید کشورمان شده است.
طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، شرکت ایران‌خودرو از سال ۹۱ زیان‌ده شده و همچنان با افزایش زیان روبه‌رو است. گفتنی است، زیان انباشته گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ بیش از ۵/۲ برابر شده و از ۵۸۰ میلیارد به ۱۴۳۰ میلیارد تومان رسیده است.
محمدعلی نجفی با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره ریاست وی برای ستاد انتخاباتی حسن روحانی، گفت: درباره ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی هنوز بحثی مطرح نشده و اطلاعی در این زمینه ندارم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات