سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۹۶۶۸۱
واشنگتن‌پست:

ترامپ قدرت اندکی برای منزوی کردن ایران دارد

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشته رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به زودی متوجه خواهد شد که این کشور قدرت اندکی برای منزوی کردن ایران دارد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی بصیرت
ترامپ قدرت اندکی برای منزوی کردن ایران داردبه گزارش گروه سیاسی بصیرت به نقل از فارس، یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشته «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری منتخب این کشور به زودی به این درک خواهد رسید که کشورش قدرت محدودی برای منزوی و تنبیه کردن ایران دارد. 
واشنگتن‌پست با اشاره به تهدیدهای ترامپ علیه ایران می‌نویسد: «برخی اقدامات و بیانیه‌ای روز دوشنبه تعمیق همکاری‌ها میان ایران، چین و روسیه را آشکار ساخت و به دولت ترامپ یک درس زودهنگام درباره واقعیت‌های لرزان دنیا داد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «یک قضیه که ترامپ خیلی زود آن را یاد خواهد گرفت: «واشنگتن در حال حاضر قدرت بسیار اندکی برای منزوی کردن و تنبیه ایران دارد.»
ترامپ ممکن است مطابق وعده‌های تبلیغاتی‌اش آمریکا را از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 خارج کند. اما «این باعث خواهد شد که دیگر شریکان مذاکره‌کننده آمریکا در برجام از جمله روسیه و چین، به برجام پایبند بمانند و با ایران معامله کنند.»
کشورهای اروپایی در تدارک عقد قراردادهای تجاری با ایران هستند. ضمن اینکه روز دوشنبه در بروکسل، وزرای خارجه کشورهای اروپایی، با تأکید مجدد برای حمایت از توافق هسته‌ای به سیاست‌های ترامپ درباره برجام دهن‌کجی کردند. 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات