صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۲۹۶۷۴۲

اخبار کوتاه شنبه 29 آبان

دفتر «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیشمرگه از مناطق مورد اختلاف در عراق عقب‌نشینی خواهد کرد و به توافق با بغداد پایبند خواهد بود. در این بیانیه آمده است: برخی رسانه‌های عربی اقدام به پوشش سخنان مسعود بارزانی در شهر بعشیقه کردند و به اشتباه سخنان او را به عقب‌نشینی یا خروج از مناطق آزاد شده ارتباط دادند؛ در حالی که سخنان مسعود بارزانی به زبان کردی بوده و در ترجمه عربی اشتباه صورت گرفته و سبب شده است سخنان او به گونه دیگری برداشت شود.
قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران گفت:‌ در مراسمی از فریدون پیگیر دیدار احزاب با رئیس‌جمهور شدم که گفت به من ربطی ندارد؛ چطور زمان انتخابات مدام به ما زنگ می‌زدید، اما حالا دیگر به دردتان نمی‌خوریم؟ حشمتیان افزود‌: احزاب فقط برای انتخابات نیست؛ در همین راستا در شورای مرکزی خانه احزاب مصوب کرده‌ایم که وزرا باید به شورای مرکزی خانه احزاب بیایند و گزارش کار بدهند.
شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در نشست اضطراری شهر مکه مکرمه، یوسف العثیمین را به عنوان دبیر کل جدید این سازمان انتخاب کرد. العثیمین پیشتر در کابینه عربستان سعودی وزیر امور اجتماعی بوده است. گفتنی است، ایاد مدنی، دبیرکل سابق این سازمان دو روز پس از سخنرانی در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در تونس که با انتقاد مقامات روبه‌رو شد، از سمت خود استعفا کرد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: همه واجدان شرایط باید در انتخابات شوراها نام‌نویسی کنند تا ضریب توانمندی نامزدها بالا رود. علی‌محمد نمازی با بیان اینکه تصمیم ما در حزب کارگزاران حمایت از روحانی است‌، گفت: حزب کارگزاران سازندگی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ تأکید دارد و در این راستا فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.
«حاج‌حسن شايانفر» گنجينه اسرار انقلاب و مشاور فرهنگي مؤسسه کيهان پس از يک دوره طولاني و سخت بيماري جان به جان‌آفرين تسليم کرد. مرحوم شايانفر از نیروهای انقلابي و اعضاي فعال دفتر سياسي سپاه در دوران دفاع مقدس بود که همواره به دلیل افشای ماهیت واقعی پرده‌نشینان و دستان پنهان و پیدای افراد پشت‌پرده جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی، از جمله فراماسون‌ها مورد غضب‌ فتنه‌گران داخلی و خارج‌نشین بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید محمد علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
با سلام
واقعاً سهم حاج حسن شایان‌فر در بصیرت یک خبر کوتاه بود؟
اگر بگویم امثال حاج حسن حق حیات بر مجموعه سیاسی سپاه دارند، گزافه گویی نیست.
دیگران بیش از ما که شایان‌فر از خودمان بود، به او پرداخته‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات