صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۹۶۹۲۹

اخبار کوتاه یکشنبه 7 آذر

«عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن در سایه تدابیر شدید امنیتی وارد عدن شد. پیشتر روزنامه الشرق الاوسط گزارش داده بود، هادی پس از ناامیدی از راهکار سیاسی، به منظور تأیید ادامه جنگ در یمن راهی عدن می‌شود. شماری از فرماندهان وابسته به هادی و تعدادی از وزرای دولت مستعفی او نیز در عدن حضور دارند. گفتنی است، این شهر با نا‌امنی و هرج‌ومرج شدید دست‌وپنجه نرم می‌کند و روزبه‌روز شاهد رشد گروهک‌های تروریستی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستور داريم كه دزدان دريايي را دنبال نكنيم، چون همان چندباری كه آنها را دستگير کرديم با مشكلاتی همراه بود؛ اما آنها را دور می‌كنيم. دریادار سياری افزود: فرمانده پنتاگون گفته بود ايرانی‌ها نمی‌توانند عرض اطلس را طی كنند و به سواحل قاره آمريكا برسند؛ اما بدانيد ما به دنبال اين هستيم. با تغييراتی كه در ناو خارك ايجاد كرديم، قطعاً عرض اقيانوس اطلس را طی خواهيم كرد.
«دُر تی‌وی» شبکه تلویزیونی که نقش سخنگویی گروهک منافقین و اعضای فرقه ضاله بهائیت را دارد، با انتشار گزارشی دروغین، اتهاماتی را به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی منتسب کرد. گفتنی است، فائزه هاشمی رفسنجانی نیز در مصاحبه با همین شبکه حمایت خود را از انتشار این گزارش و روند دروغ‌پردازی علیه ارکان نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده است!
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه برخورد دو قطار در استان سمنان، گفت: مایه تأسف است که هنوز شبکه حمل‌ونقل کشورمان آنقدر ایمنی ندارد که هموطنان با خیال آسوده به مسافرت بروند. وی همچنین با انتقاد از عملکرد مسئولان دولتی، افزود: مسئولان هم همواره در حال توجیه نواقص موجود هستند.
«ویکتور اوزرف» رئیس کمیته دفاعی مجلس اعلای روسیه به خبرگزاری «ریانووستی» گفت: در صورتی که ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنتسوف» که از آن برای حملات علیه تروریست‌های سوریه استفاده می‌شد، از مرزهای سوریه برای یک مأموریت جدید خارج شود، احتمالاً روسیه از پایگاه هوایی همدان استفاده خواهد کرد.
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم با اشاره به برخی مصوبات این کمیسیون، گفت: این کمیسیون مصوب کرد پاداش پایان خدمت کارمندان هفت برابر حداقل حقوق باشد و این رقم از سال ۹۶ اجرایی می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات