مرکزی >>  عمومی >> آخرین مطالب
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۹۶۹۳۷

سرگیجه سیاسی دولت

پس از اینکه ترامپ بر خلاف تمامی نظر سنجی ها به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا برگزیده شد،دولت مردان و حامیان آنها که انتظار پیروزی ترامپ را نداشتند...
پس از اینکه ترامپ بر خلاف تمامی نظر سنجی ها به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا برگزیده شد،دولت مردان و حامیان آنها که انتظار پیروزی ترامپ را نداشتند،و برای پیروزی کلینتون برنامه ریزی کرده بودند و حتی در روزنامه های زنجیره ای شان قبل از برگزاری انتخابات،کلینتون را پیروز رقابت می دانستند،دچار دستپاچگی و سرگیجه سیاسی شدند.اما تجربه تاریخی انتخابات آمریکا  و روسای جمهوری که بر سر کار آمده اند نشان داده است که اصل بر ذات خباثت آمیز و مداخله گر آمریکا است و  با تغییر روسای جمهور در این کشور تغییر نمی کند. هیچ فرقی هم بین نامزدهای دموکرات یا جمهوری خواه وجود ندارد،چرا که در دوره دمکراتها هم با عناوین مختلف بدترین دشمنی ها علیه ملت ایران شده است.
نکته جالبی که پس از پیروزی ترامپ رخ داد این بود که اولین موضع گیری ترامپ علیرغم مواضع جنجالی انتخاباتی او پس از  انتخاب شدن خیلی جنجالی نبود.
 ولی موضع گیری  آقای روحانی و ظریف در خصوص انتخابات آمریکا توام با عجله و شتابزدگی بود  تاکید آنان بر توانمندی داخلی خوب ولی بهتر بود صبر می کردند تا ترامپ رسما موضع می گرفت و سپس این گونه حرفها را می زدند.
 به نظر می رسد سرمایه گذاری بیش از حد دولت روی دمکراتها و نوع تعامل آنان در همه زمینه ها آنان را  آنچنان عصبانی کرده است که قوه عاقله خود را از دست داده‌اند و شاید هم همه آرزوهای خود را بر باد رفته می بینید و این عجله ناشی از آن است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات