صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۹۶۹۶۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 9 آذر

محمدعلی صدیقی، عضو شورای هیئات مذهبی تبریز با بیان اینکه مسافران قطار، اعضای هیئات مذهبی بودند که برای شرکت در مراسم‌های ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) به مشهد می‌رفتند و نمی‌توان برای زائران امام رضا(ع) خونبها تعریف کرد و جای آنها را پر کرد، گفت: «سخن وزیر راه درباره بیمه بودن مسافران قطار توهینی آشکار به مردم آذربایجان و ایران بود. استعفا و محاکمه وزیر راه و شهرسازی کمترین اقدام در برابر توهین وی است.»
سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: انتخابات ۲۵ فرآیند دارد که اکنون با موافقت شورای نگهبان ۲۴ مرحله آن به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد و تنها یک گام که اخذ رأی و شمارش آراست، الکترونیکی برگزار نمی‌شود که ان‌شاالله با کسب نظر مساعد شورای نگهبان در انتخابات‌های آینده  آن را هم محقق خواهیم کرد.
شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ در برنامه‌ای با بیان این خبر که کنترل شمال شرق حلب از دست شورشیان خارج شد، اعلام کرد: به محض اینکه شهرهای ادلب و حلب به دست ارتش سوریه آزاد شوند، نظام بشار اسد می‌تواند کشور را در اختیار خود در آورد، حتی اگر همچنان مناطقی در دست شورشیان باقی بماند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با انتقاد از بی‌انضباطی مالی دولت و با اشاره به درآمد ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت از هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۵، گفت: حدود ۳۵ هزار میلیارد از این رقم به مردم بازپرداخت شده و سرنوشت مابقی این مبلغ نامشخص است.
به دنبال اخبار منتشر شده مبنی بر صدور حکم جلب محمود صادقی، سعید صادقی پسر وی در صفحه توئیتری خود در روزهای اخیر ده‌ها توهین و افترا به مسئولان نظام و عالی‌ترین مسئول دستگاه قضایی منتشر کرده است!

«مراسم تودیع و معارفه»
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر تأیید شرعی ضوابط و برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد؛ در این مراسم با صدور حکمی از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی به سِمت مسئول دفتر تأیید شرعی ضوابط منصوب و از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رازینی همدانی، مسئول سابق این دفتر تشکر و قدردانی به عمل آمد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات