فرهنگی >>  جنگ نرم >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۲۶

انتشار مجموعه آثار پیشکسوتان شعر و داستان

سخنگوی انجمن قلم از انتشار مجموعه آثار پیشکسوتان شعر و داستان خبرداد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «برج110» بزودی نشست نقد و بررسی این اثر در انجمن با حضور نویسنده برگزار می ‌شود.
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگی
به گزارش گروه فرهنگی بصیرت به نقل از خبرگزاری فارس، محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم ایران در گفت ‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون برنامه‌ های پیش روی این انجمن اظهار داشت: طرح چاپ و عرضه مجموعه آثار پیشکسوتان شعر و داستان در دست انجام است، البته وقفه ‌ای در این امر پیش آمد اما با قوت در دست انجام است و بزودی تعداد دیگری از آثار منتشر خواهد شد.
وی افزود: در این طرح انتشار مجموعه آثار ده نفر از پیشکسوتان به تصویب رسید از جمله این آثار می توان به انتشار مجموعه اشعار عباسعلی براتی ‌پور و مجمدجواد محبت در بخش شعر و در بخش نقد و داستان می توان به انتشار مجموعه آثار کامران پارسی نژاد اشاره کرد.
به گفته سخگوی انجمن قلم، موضوع دیگری که در جلسه هیات دیره در مورد آن بررسی صورت گرفت پیرامون کتاب «برج 110» فیروز زنوزی جلالی بود، با توجه به اینکه در نمایشگاه کتاب رونمایی مختصری برای این کتاب برگزار شد بر این اساس قرار شد با حضور نویسنده و علاقه‌ مندان در انجمن قلم جلسه نقد برگزار شود.
پرویز در ادامه ضمن اشاره به برنامه ریزی برای دومین دوره از مسابقه «میلاد در منا» خاطر نشان کرد: به توجه به برگزاری مسابقه ‌ای به همین نام از سوی انجمن قلم، که به مناسبت شهادت جاجیان و فاجعه منا انجام شد از سوی انجمن قلم آثار منتخب در قالب یک مجموعه منتشر شده است و به نظر می رسد اثری خوب و جامع شده است چرا که آثار خوبی در آن قرار دارد؛ اما انجمن قلم در کنار انتشار این مجموعه بنا دارد مسابقه شماره 2 این جشنواره را سال آینده مجددا برگزار کند تا شهادت حاجیان ایرانی در منا فراموش نشود از این رو جزئیات اعلام خواهد شد.
وی درباره انتخابات هیات مدیره انجمن قلم هم یادآوری کرد: در جلسه مجمع عمومی امسال که برگزار شد ما گزارشی از روند فعالیت ها ارائه کردیم و مقرر شد دو سال دیگر انتخابات هیات مدیره جدید برگزار شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات