اقتصادی >>  اقتصاد بین الملل >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰  ، 
کد خبر : ۲۹۷۲۴۷

دولت عوض می شود اما تعهدات باید انجام شود

دولت ملزم است قول هایی را که دولت قبلی داده است عمل کند چرا که یک پروژه ای شروع شده و دولت تعهداتی داده و این الزام آور است و دولت باید ادامه آنرا بدهد. دولت ممکن است عوض شود ولی اهدافی که از سوی مجلس و دولت تصویب شده و قولی که دادند باید عمل شود.
پایگاه بصیرت / بهروز نعمتی*
 مسکن مهر پروژه ای است که از زمان دولت دهم شروع شده و کاستی های جدی داشته است، این پروژه که به طور جدی از سوی دولت آقای احمدی نژاد پیگیری شد اما باید گفت که زیر ساخت ها فراهم نبود و مکان یابی برخی پروژه ها مناسب انجام نگرفت؛ با این وجود مردم به دولت اعتماد کردند و در مسکن های مهر ساکن شده اند، دولت ها شاید عوض شوند اما برخی از وظایفشان مشخص است و اهداف و قول ها باید آنجام شود مخصوصا مسکن مهری مانند  پرند که از آن به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران نام برده می شود.دولت ملزم است قول هایی را که دولت قبلی داده است عمل کند چرا که یک پروژه ای شروع شده و دولت تعهداتی داده و این الزام آور است و دولت باید ادامه آنرا بدهد. دولت ممکن است عوض شود ولی اهدافی که از سوی مجلس و دولت تصویب شده و قولی که دادند باید عمل شود. هر چند تلاش هایی صورت گرفته است ولی انتظار و توقع ازآقای اخوندی وزیر راه که خودشان  کارشناس مسکن است بیشتر احساس می شود.از آنجایی که مردم با اعتماد بر دولت در مسکن های مهر ساکن شدند مناسب است تا دولت تعهدات وزارت مسکن مهر پرند را محقق سازد.
به گزارش بصیرت؛ کمبود فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از مهمترین دغدغه های ساکنین مسکن های مهر پرند و پردیس در استان تهران است که نیازمند توجه دولت به توسعه زیرساخت های آن احساس می شود. هر چند نباید بدقولی شرکت های  پیمانکار در واگذاری به موقع مسکن های مهر به مردم را فراموش کرد، برخی از این متقاضیان حداقل پس انداز خود را سال ها است به این شرکت ها سپردند و در انتظار واگذاری واحدهای مهر خود به سر می برند.
* سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات