صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۹۷۶۶۹

از ادعای مهرعلیزاده تا سخنان عجیب نعمت‌زاده

۱- مهرعلیزاده: تمدید داماتو به معنای نقض برجام نیست!
محسن مهرعلیزاده، از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که «برخی تمدید داماتو را به مثابه نقض برجام می‌دانند. آیا این دو موضوع ارتباطی به یکدیگر دارند؟» گفته است: شواهد موجود نشان می‌دهد تمدید داماتو به مدت ده سال به معنای نقض برجام نیست. باید توجه داشت که آمریکایی‌ها نیز فشارهای داخلی مربوط به خود را دارند و آنها نیز تحت‌تأثیر برخی مسائل تصمیمات جدیدی را اتخاذ می‌کنند. وی افزوده است: نباید مسائل سیاسی و رقابت‌های جناحی را به مسئله اقتصادی و موضوع برجام وارد کنیم. این در حالی است که رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی و... در مقام مسئولان اصلی برجام، این اقدام آمریکایی را نقض فاحش برجام دانسته و از ضرورت اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران سخن به میان آورده‌اند!

۲- وعده خروج از اتحادیه اروپا و ناتو به مردم فرانسه
«مارین لو پن» رهبر جبهه ملی فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه یونانی «دموکراسی» با انتقاد از سیاست‌های ناتو  و همچنین اتحادیه اروپا گفته است: خروج فرانسه از اتحادیه اروپا و ناتو بخشی از سیاست من خواهد بود. مردم باید فرصت داشته باشند برای آزادی از بردگی و تهدیدی که از سوی تکنوکرات‌های بروکسل تحمیل می‌شود، رأی دهند تا حاکمیت را به کشور بازگردانند. من در صورت پیروزی در انتخابات یک همه‌پرسی شبیه به انتخابات خروج انگلیس از اتحادیه برگزار خواهم کرد. گفتنی است، این نامزد انتخابات سال ۲۰۱۷ فرانسه دیدگاه‌هایی ضد مهاجرتی و در تضاد با اتحادیه اروپا دارد و کارشناسان معتقدند، او یکی از بخت‌های اصلی برای پیروزی در این انتخابات است.

۳- اظهارات عجیب وزیر صنعت درباره حقوق‌های نجومی
محمدرضا نعمت‌زاده با بیان اینکه حقوق‎های نجومی بر اساس نظام‎مندی بود، به دیدار هفته پیش خود با رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد و توضیح داد: یکی از بحث‎هایی که پیش آمد، موضوع حقوق‎های نجومی بود که وی گفت در این زمینه هیچ موردی را خلاف مقررات نیافتیم و اگر شخصی بیشتر گرفته، بر اساس نظام‎بندی بوده است؛ ولی از نظر قانون و مقررات خلافی نیست. وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به‌دلیل این افراد کل کشور را به هم ریخته‌‏ایم و از صبح تا شب به دنبال خلافکارانیم که فقط این دو میلیارد تومان را پس بدهند. آیا کشور گیر این دو میلیارد تومان است؟

▼ تا انتخابات
جهانبخش خانجانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه در کشور ما نهادهای سیاسی و حزبی بسیار ضعیف هستند، گفت: سال ۸۴ وقتی احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شد، اصولگرایان از او حمایت کردند؛ اما پس از انتخابات گفت من فراجناحی هستم. روحانی هم پس از پیروزی اعلام کرد من فراجناحی‌ام، در حالی که به نظرم این حرف اشتباه بود و اگر اصلاح‌طلبان از وی حمایت نمی‌کردند، رأی قابل رقابت نداشت.
ولی‌الله شجاع‌‌پوریان، عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده از روحانی حمایت می‌کنیم، گفت: ما جلسات هفتگی را برگزار کرده و در استان‌های مختلف فعالیت می‌کنیم. برای انتخابات هم در زیرمجموعه کامل اصلاح‌طلبان و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به ریاست عارف، فعالیت می‌کنیم.
احمد ناظمی اردکانی، قائم‌مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد پایگاه مردمی و محبوبیت رئیس‌جمهور سیر نزولی داشته است، و این موضوع بزرگ‌ترین دغدغه جریان اصلاح‌طلب است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خطیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
سلام
برادران عزیز ؛ حرف آقای نعمت زاده اصلا عجیب نیست چون ایشان 2 میلیارد پول نمی داند یعنی پول تو جیبی است لذا پول تو جیبی مبلغی نیست که همه ما به آن گیر داده ایم ! در حالیکه کارگران زحمتکش ماهانه با حقوق 800 هزار تومان سه ماه است حقوق دریافت نکرده اند ! آقای نعمت زاده نوش جانتان باد .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات