بین الملل >>  آمریکاواروپا >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۹۷۷۱۲

نامه نگاری و تلاش منافقین برای دیدار با ترامپ

در حالی که پیش از این نیز بیان شده بود، در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ و در بین نزدیکان وی، چهره هایی از جمله رودی جولیانی قرار دارند که با گروه منافقین روابط نزدیک و گرمی نیز دارند، اکنون این گروه تروریستی در تلاش است با هماهنگی این حلقه در تیم ترامپ به وی نزدیک شده و در صورت امکان بر سیاست های رئیس جمهور جدید در خصوص ایران اثرگذار باشد.
در حالی که پیش از این نیز بیان شده بود، در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ و در بین نزدیکان وی، چهره هایی از جمله رودی جولیانی قرار دارند که با گروه منافقین روابط نزدیک و گرمی نیز دارند، اکنون این گروه تروریستی در تلاش است با هماهنگی این حلقه در تیم ترامپ به وی نزدیک شده و در صورت امکان بر سیاست های رئیس جمهور جدید در خصوص ایران اثرگذار باشد.

به گزارش «تابناک»؛ چندی پیش، دونالد ترامپ با برقراری تماس تلفنی با رئیس جمهور تایوان و شکستن یکی از پرتکل های اساس سیاسی میان چین و آمریکا، آتش خشم چینی ها را برافروخت. اکنون تعدادی افراد از گروهک تروریستی منافقین با نامه نگاری با دونالد ترامپ، سعی دارند نمونه مشابهی از ماجرای تایوان را در مورد ایران نیز به اجرا گذاشته و سعی می کنند با استفاده از مهره های نزدیک به خود در تیم ترامپ بر سیاست های وی در آینده اثرگذار باشند.

این عده در یک نامه که گفته می شود، قرار است به دست دونالد ترامپ برسد، از وی خواسته اند تا شرایط سخت تری را برای ایران رقم زده و توافق هسته ای را مجددا به مذاکره بگذارد!

در بخشی از این نامه آمده است: ما امیدواریم با پیروزی شما در انتخابات آن گونه که وعده داده شده، دولت جدید و کنگره آمریکا فرصت آن را داشته باشد که برای اولین بار نتایج بین المللی و منطقه ای این توافق فاجعه با را بدون هیچ استثنایی بازبینی کند... امیدواریم که تحت رهبری شما، ایالات متحده کمک کند که ایرانیان کشور خود را از دست گروه اسلامی که در چهار دهه اخیر بر سر کار بوده اند، نجات دهند.

تلاش های گروهک منافقین در حالی است که طی سال های اخیر دولت باراک اوباما با توجه به نیات شوم و پلید آنها و با در نظر داشتن مشی تروریستی این گروه، آنها را از جرگه سیاست عمومی در ایالات متحده و دولت این کشور خارج کرده بود و توجهی به تلاش های مذبوحانه این دسته برای خراب کردن چهره ایران نداشت.

اما اکنون این گروه با توجه به حضور چهره هایی مانند رودی جولیانی و جان بولتون در نزدیکی دونالد ترامپ، بر این باور هستند که می تواند با نامه نگاری و تلاش های اینچنین، تغییری در سیاست های دونالد ترامپ در رابطه با ایران ایجاد کنند. یکی از مقامات نزدیک به دونالد ترامپ در همین رابطه به خبرگزاری فاکس نیوز گفته است: چهره های نزدیک به ترامپ نظیر رودی جولیانی، نیوت گنگریچ و جان بولتون از شخصیت هایی هستند که ارتباطات نزدیکی با این گروه دارند. این افراد در تلاش اند تا با همکاری این گروه ایران را تحت فشار قرار دهند.

نامه نگاری و تلاش منافقین برای دیدار با دونالد ترامپ

هرچند گفته می شد، گروهک منافقین در تلاش برای دیدار با دونالد ترامپ نیز هستند، هنوز مشخص نیست آیا این دیدار در آینده صورت خواهد گرفت یا خیر. تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ نیز در این مورد به سؤال خبرگزاری فاکس نیوز پاسخی نداده است.

این در حالی است که گروهک منافقین تا چند سال پیش رسما در لیست سیاه تروریستی ایالات متحده قرار داشته است و همان گونه که بیان شد، دولت باراک اوباما نیز با توجه به مشی خطرناک این گروه تمایل چندانی به نزدیکی با آنها و توجه به اظهارات و بیانات ضد ایرانی سردمداران این گروهک نداشت.

اما آن گونه که به نظر می رسد اکنون با حضور دونالد ترامپ در رأس قدرت در ایالات متحده و با توجه به روزنه هایی که در تیم و نزدیکان ترامپ برای این گروه وجود دارند، این گروه نیز تحرکات و تبلیغات منفی خود علیه ایران را آغاز کرده است؛ هرچند به خوبی می توان دریافت که این تلاش ها مشابه آخرین تلاش های گروهکی در حال فروپاشی و آخرین نفس های تروریست هایی که اکنون نه انسجام قابل توجهی دارند و نه برنامه و طرحی قابل اعتنا و توجه.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات