صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۲۹۷۷۷۸

اخبار کوتاه سه‌شنبه 7 دی

«حنان فتلاوی» نماینده زن پارلمان عراق در برنامه زنده تلویزیونی با دفاع از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در عراق، گفت: اینجا در برنامه شما که میلیون‌ها نفر از عراق و عربستان شاهد آن هستند، اعلام می‌کنم که اگر شما یک نفر شجاع، مانند قاسم سلیمانی سراغ دارید که آماده ورود به نبرد و فداکاری برای عراق باشد و حاضر باشد برای عراق و آزادی این کشور به کوچه‌ و خیابان‌های آن برود و فداکاری کند، برای ما بفرستید.
حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس در برنامه «پایش» شبکه دوم سیما از تخلف قانونی در درآمدهای یارانه‌ای پرده برداشت و اظهار داشت: حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان بر اساس قانون از مردم دریافت می‌شود و فقط حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان آن به مردم پرداخت می‌شود و مابه‌التفاوت آن به خزانه بازنمی‌گردد که این خود یک تخلف قانونی به شمار می‌آید.
«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تصمیم کشورش برای حل‌وفصل بحران سوریه با کمک ایران را به اطلاع سران کشورهای عضو «سازمان پیمان امنیت جمعی» رساند. این سازمان یک ائتلاف نظامی بین دولتی است که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به منظور حفظ توان سیاسی، اقتصادی و نظامی روسیه تشکیل شده و کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان عضو آن هستند.
حمیدرضا جلایی‌پور در کانال تلگرامی خود نوشت: «من اصلاح‌طلبم و دموکراسی را راه نجات ایران می‌دانم و در این مسیر از هر نوع فعالیت مدنی و قانونی و زندان رفتن هم دریغ نمی‌کنم، ولی اگر کشور ایران و جان و امنیت ایرانیان به خطر بیفتد، به عنوان تنها مردی که از یک خانواده شهید باقی مانده، زیر فرماندهی آیت‌الله خامنه‌ای به جبهه می‌روم.»
دادگاهی در ترکیه با صدور حکمی، هر گونه پوشش رسانه‌ای مربوط به تحقیقات در زمینه ترور سفیر روسیه در آنکارا را ممنوع اعلام کرد. این ممنوعیت پوشش خبری به درخواست دفتر دادستان عمومی آنکارا درباره اخبار مرتبط با صحنه جنایت یا اخبار مرتبط با مظنونین این حادثه تروریستی خواهد بود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش فرانسه برای برگزاری نشست صلح خاورمیانه، به منظور ازسرگیری مذاکرات سازش، از یهودیان فرانسه خواست خاک این کشور را ترک کرده و به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات