مرکزی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۹۸۰۱۷

نکاتی در باره مصاحبه آقای روحانی

پایگاه بصیرت / حسین رجبی
1 - تقریبا از مراسم 16 آذر امسال آقای روحانی سعی دارد با یک چهره بشاش و خندان و با طمانینه خاصی مقابل دوربین ظاهر شود و بر خلاف گذشته که منتقدان را با شلاق زبان نوازش می کرد این بار کمتر به آنان حمله کرد!!! این مساله نباید بی ارتباط با افت محبوبیت ایشان و توصیه مشاوران باشد.
2-در این مصاحبه آقای روحانی در باره هیچ موضوعی با اطمینان کامل جواب نداد و متاسفانه آنچه گفتند با آن چه مردم دریافت می کنند فاصله زیادی داشت مثلاً در ایجاد 700 هزار شغل در سال و برد -برد بودن برجام و حل معضل بیکاری هیچکدام قابل باور برای عامه مردم نبود.
3 - برای اولین بار آقای رییس‌جمهور رابطه بین دیپلماسی و قدرت نظامی اعتراف کرد و تلاش کرد پیروزی های جبهه مقاومت را نتیجه سیاست های دولت خود بداند!در حالیکه همگان می دانند نوک پیکان جبهه مقاومت در منطقه نیروهای سپاه هستند و آقای روحانی در این چهارسال بودجه این نهاد را کاهش داده است.
4 - رییس‌جمهور در باره مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی تلاش کرد با اضافه کردن سایر نهادها برای دولت شریک جرم بتراشد!!؟
5 - آقای روحانی اصرار بر کنترل تورم و رشد اقتصادی 7 درصدی داشت در حالی که هزینه کنترل تورم رکود و بیکاری و هزینه رشد اقتصادی هم افزایش تولید نفت و قیمت آن است که قرار بود وابستگی به نفت سال به سال کمتر شود.
6 - در جایی می خواندم که یکی از چهره های نزدیک به اصلاحات گفته است : بزرگترین رقیب روحانی شعارهای ایشان است و روحانی باید از اطمینان اینکه من برنده ام بیرون بیاید. ظاهراً خود آقای روحانی هم به این نتیجه رسیده است ولی کمی دیر شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات