سیاسی >>  انقلاب اسلامی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵  ، 
کد خبر : ۲۹۹۴۴۵

سردار سنایی: «انقلابی گری» با «اشرافی گری» همخوانی ندارد

سردار سنایی راد گفت: فاصله گرفتن برخی از انقلابیون دیروز از گفتمان انقلاب، گمشده امروز جامعه اسلامی- ایرانی است و کشور و انقلاب در این زمینه مورد آسیب قرار گرفته است.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار حوزه سیاسی تهران پرس در خصوص فاصله گرفتن برخی از مسئولین از مسیر گفتمان انقلاب، اظهار داشت: واقعیت این است که گفتمان انقلاب اکنون در برخی از موضوعات مظلوم واقع شده است؛ یعنی برخی از انقلابیون دیروز که دیدند این گفتمان در عرصه نهضتی پیروز شده است و در نهایت نظامی بر پایه اسلامی شکل داده است، بعد از گذشت زمان از آن فاصله و زاویه گرفتند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه انقلاب ایران نه تنها اسلامی، بلکه فرهنگی و گفتمانی بود، گفت: در طول زمان متأسفانه برخی از انقلابیون از گفتمان انقلاب ریزش کردند و از ارزش ها و مسیر انقلاب فاصله گرفتند. حتی برخی دیگر از انقلابیون منحرف شدند و امروز می توان گفت که گمشده جامعه اسلامی- ایرانی این موضوع است و کشور و انقلاب در این زمینه مورد آسیب قرار گرفته است.

سردار سنایی راد با اشاره به این نکته که انقلابی گری با اشرافی گری، دنیا طلبی و ترس از دشمن همخوانی ندارد، تأکید کرد: انقلابی گری با فاصله گرفتن از مردم هماهنگ نیست؛ بنابراین وضعیت کنونی کشور نشان می دهد که اتفاقی افتاده است؛ به عبارت دیگر کسانی که اکنون از ارزشهای انقلاب فاصله گرفتند، دنبال ختم انقلاب هستند؛ یعنی نگاهی که امثال مرحوم بازرگان داشت که با پیروزی انقلاب و برپایی نظام معتقد بود که مردم نباید به خیابان بیایند و شعار انقلابی سر دهند و بهتر است که در خانه های خود بمانند و کار را به دولتمردان بسپارند، متاسفانه این تفکر امروز نیز از برخی از سیاسیون و دولتمردان نیز مشاهده می شود.

معاون سیاسی سپاه در خاتمه متذکر شد: متأسفانه امروز برخی از دولتمردان در غیاب گفتمان انقلاب به منافعی می رسند. این افراد منافعی را دنبال می کنند که زمانی که با گفتمان انقلاب مواجه می‌شوند، مانند اشخاصی هستند که مانعی مقابل آنها قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات