صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۲۹۹۴۷۴

از یارانه انتخاباتی تا رمز عبور از مشکلات

۱ـ ایثار، اسم رمز عبور از مشکلات است
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید آیت‌الله فضل‌الله محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات اظهار داشت: شهید محلاتی تن به ذلت نداد و در برابر تهدید هواپیمایش که از او می‌خواست بین فرود در بغداد یا اسقاط هواپیما، یکی را انتخاب کند، شهادت در آسمان را برگزید. سرلشکر رضایی افزود: ما امروز از ایستگاه امنیت و دفاع و سیاست گذشته‌ایم و از سایر ایستگاه‌ها نیز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، سرافرازانه عبور خواهیم کرد. ایران اکنون افزون بر اینکه می‌تواند از خود دفاع کند، به عراق و سوریه در حوزه دفاعی نیز کمک مستشاری می‌دهد. رضایی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر، گفت: بحران ریزگردها در اهواز، سیل در بوشهر، ناهماهنگی در پرواز هواپیماهای مشهد، حادثه تلخ پلاسکو و مسئله بیکاری، کلکسیونی از ناکارآمدی است که نشان می‌دهد با افکار جناحی نمی‌‌توانیم کارها را پیش ببریم؛ بلکه باید امثال شهید محلاتی به میدان بیایند و جوانان مؤمن و انقلابی کار را به دست بگیرند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید به روحیه انقلابی‌گری و برادری برگردیم و با اسم رمز «ایثار» از مشکلات و مسائل بزرگ عبور کنیم.

۲ـ ظرف چند دقیقه کشتی‌های آمریکا را غرق می‌کنیم
«ینس استولتنبرگ» دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: این ائتلاف قصد دارد حضور نظامی و اطلاعاتی خود در دریای سیاه را تقویت کند. ژنرال «ولادیمیر روماننکو» فرمانده سابق ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه در واکنش به این اظهارات گفت: «موشک‌هایی که ما در دریای سیاه داریم، بسیار دقیق هستند و کشتی‌های آمریکایی چند دقیقه بیشتر دوام نمی‌آورند.» گفتنی است، در حال حاضر ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه به موشک‌های هدایت‌پذیر «بال» و «باستیون» مجهز است. این دو موشک فراصوت برای هدف قرار دادن اهداف بزرگ و سنگین طراحی شده‌اند و قابلیت تخریب بسیار بالایی را دارند.

۳ـ یارانه انتخاباتی دولت رسید!
هیئت دولت در مصوبه‌ای برخی دستگاه‌های اجرایی، از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کرد تا از تأمین مسکن گروه‌های کم درآمد در دو قالب «مسکن اجتماعی» و «مسکن حمایتی» حمایت کنند. بر اساس این مصوبه کمک‌ هزینه اجاره خانوارهای کم‌درآمد نیز ماهیانه تا دو میلیون ریال برای شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر و تا چهار میلیون ریال (با افزایش سالیانه ۱۰ درصد) برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر تعیین شد.

▼ تا انتخابات

اسماعیل شجاعی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از انتخاب «علی جنتی» به ریاست ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری این حزب خبر داد. وی درباره برنامه انتخاباتی حزب اعتدال گفت: فعلاً جلسات منظمی با شورای عالی اصلاح‌طلبان نداشته‌ایم؛ اما هدف کلی، تعامل جدی با این شوراست. بنا داریم ائتلاف ۹۲ که در سال ۱۳۹۴ با عنوان فهرست امید فعالیت می‌کرد، در سال ۱۳۹۶ هم ادامه پیدا کند. همچنین، قصد داریم در انتخابات شوراها، فهرستی مشترک با اصلاح‌طلبان بدهیم.
مرضیه وحیددستجردی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در یک نشست خبری گفت: ۵۰ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شده‌اند. وی در ادامه با تأکید بر همراهی همه نامزدهای جریان اصولگرایی با این جبهه افزود: در حال حاضر تنها آقای جلیلی همراه نشدند که امید داریم همراهی کنند، بقیه کاندیداها با جبهه همراهی کرده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات