صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۲۹۹۵۰۸
«درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» به چاپ دوم رسيد

کتاب/پاسخ به شبهه‌افکني وهابي‌ها درباره حضرت زهرا(س)

کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» مشتمل بر پاسخ به 50 شبهه مطرح شده درباره حضرت زهرا(س) به همراه پاسخ‌هاي مستدل و مستند به شبهات، نوشته حجت‌الاسلام والمسلمين اسماعيل کاظمي‌زرومي، به چاپ دوم رسيد.
حجت‌الاسلام کاظمي در گفت‌و‌گو با «جوان» پیرامون کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» که از سوي انتشارات مقاومت منتشرشده است، مي‌گويد: بخشي از جنگ نرم دشمن در فضاي مجازي، سايبري و ماهواره‌اي پيگيري مي‌شود و با ايجاد شبکه‌هاي مختلف اعتقادي و هجمه به باورهاي اعتقادي جامعه حجم عظيمي از اعتقادات نسل جوان را تحت تأثير قرار مي‌دهند. لزوم پاسخگويي به اين شبهات که بخشي از آن در شبکه‌هاي ماهواره‌اي و به خصوص شبکه وهابي «کلمه» منتشر مي‌شد، زمينه شکل‌گيري کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» شد.
کتاب/پاسخ به شبهه‌افکني وهابي‌ها درباره حضرت زهرا(س)

وي افزود: البته شبهات مطرح شده از سوي وهابي‌ها در زمينه‌هاي مختلف سياسي و اعتقادي است و با اولويت‌بندي آنها و با استفاده از منابع عامه(منابع اهل تسنن و غيرشيعي) کتاب تدوين شد و براي کساني که فقط مطالعه و دسترسي به منابع دارند، کتاب مناسبي است. اين نويسنده با بيان اينکه چاپ اول کتاب سال گذشته منتشر شد و امسال به مدد حضرت زهرا(س) چاپ دوم آن وارد بازار نشر شده، تصريح کرد: از آنجا که بنده تحصيلات آکادميک دارم و در حوزه و دانشگاه تدريس مي‌کنم، در نگارش کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» رويکردم اين بود که قلم به‌روزي داشته باشم که جوانان به راحتي با آن ارتباط برقرار کنند و از آن مهم‌تر اين است که فرمايشات حضرت آقا را درباره لزوم وحدت اسلامي در اين کتاب رعايت کرده و روي آن تأکيد داشته‌ام.

حجت‌الاسلام کاظمي ضمن اشاره به لزوم تبليغ کتاب‌هاي معرفتي که در حوزه رفع شبهات اعتقادي منتشر شده‌اند، افزود: خدا را شکر کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» توانسته با جوانان ارتباط برقرار کند و خودم نيز در منابري که رفته‌ام، هرگاه شبهه‌اي را که وهابيت مطرح کرده، بيان کرده‌ام و به آن پاسخ داده‌ام با استقبال خوب جوانان مواجه شده‌ام. اين کتاب حتي در مناطقي که اهل تسنن سکونت دارند نيز فروش رفته و درخواست تهيه کتاب داشته‌اند. اين نويسنده و پژوهشگر در پاسخ به «جوان» درباره ادامه روند پاسخ به شبهات تأکيد کرد: شبهات مطرح شده را اولويت‌بندي کرده‌ام و ان‌شاءالله چند طرح کتاب در دست دارم که در آينده به آنها مي‌پردازم.
لازم به يادآوري است، کتاب «درباره فاطمه(س) مي‌پرسند» از سوي انتشارات مقاومت به شماره تماس 09195880035وارد بازار نشر شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات