صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۹۹۵۳۲

گزارش روز/ تا دیر نشده است!

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه شورای اداری استان خوزستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده بود، در مخالفت با سخنان معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست که مدعی بود تالاب‌های خوزستان در حال آبگیری‌اند و مردم مشغول ماهیگیری در آن هستند، با صدای بلند ضمن اعتراض به این ادعاهای ابتکار، از جا برخاست و فریاد زد: «چرا دروغ می‌گویی؟ کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟!! کجا مردم خوزستان در حال ماهیگیری در تالاب‌ها و هورها هستند؟»[...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه شورای اداری استان خوزستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده بود، در مخالفت با سخنان معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست که مدعی بود تالاب‌های خوزستان در حال آبگیری‌اند و مردم مشغول ماهیگیری در آن هستند، با صدای بلند ضمن اعتراض به این ادعاهای ابتکار، از جا برخاست و فریاد زد: «چرا دروغ می‌گویی؟ کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟!! کجا مردم خوزستان در حال ماهیگیری در تالاب‌ها و هورها هستند؟» فریادی که جای فریاد هزاران نفر از مردم خوزستان است که به آنها اجازه و فرصت روبه‌رو شدن با معصومه ابتکار داده نشد. حالا دروغ‌های او را بگذارید کنار این بخش از سخنان حسن روحانی که حتی پایگاه ریاست‌جمهوری هم ترجیح داد آن را سانسور کند؛ «در برخی روایات آمده اگر معروف را زیر پا گذاشتید و منکر ترویج شد، عذاب الهی نازل می‌شود و برخی عذاب‌ها نیز همین است که ما می‌بینیم.»
بله آقای رئیس‌جمهور، وقتی معاون شما در سازمان محیط‌زیست به صراحت از پشت تریبون در برابر چشم افراد مطلع از اوضاع کشور، چنین آشکارا دروغ می‌گوید باید منتظر عذاب الهی بود، وقتی دولت شما با وجود فرمان‌های مکرر ولی‌فقیه همچنان در مسیری دیگر حرکت می‌کند، وقتی دولتی به نام تدبیر با بی‌تدبیری به جای رسیدگی به مردم و حل مشکلات اقتصادی و زیست‌محیطی و تقویت ساخت درون کشور، همه چیز را به مذاکره با دشمنان و ارتباط با مقامات کاخ سفید گره می‌زند و امید مردم را نا‌امید می‌کند، باید منتظر عذاب الهی بود. وقتی دولتی تنبلی و عدم توانایی خود در مدیریت کشور، ناتوانی در مدیریت بارندگی‌ها و مهار کانون بحران ریزگردها را به گناه مردم نسبت می‌دهد، وقتی دولت برای جلب رأی، عرصه فرهنگ را به کلی رها کرده و دایره حضور و فعالیت را برای نیروهای جوان مؤمن انقلابی تنگ کرده است، باید منتظر عذاب الهی بود. ای کاش تا دیر نشده است به جای فرافکنی و گناهکار دانستن دیگران، روش خود را اصلاح کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات