صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۹۹۵۳۷

اخبار کوتاه شنبه 7 اسفند

سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: روسیه با فروش تولیدات نظامی به بیش از ۶۰ کشور از نظر میزان صادرات تسلیحات و فناوری دفاعی پس از آمریکا جایگاه دوم جهانی را دارد. وی ادامه داد: این کشور سالیانه بین ۱۳ تا ۱۵ میلیارد دلار جنگ‌افزار به کشورهای مختلف جهان می‌فروشد.
پایگاه صهیونیستی «والاه» با این ادعا که «حزب‌الله لبنان نیروی دریایی پیشرفته دارد»، نسبت به «هجوم قایق‌های تندرو حزب‌الله و پیاده شدن چتربازان آن در سواحل فلسطین اشغالی» هشدار داد و گفت: یگان‌های دریایی حزب‌الله در خفا و سکوت کامل در حال تقویت قدرت خود و جمع‌آوری اطلاعات است.
منابع صهیونیستی درباره دوره‌گردی ضد ایرانی نتانیاهو اعلام کردند: نتانیاهو قرار است در این تور خود به روسیه نیز سفر کرده و در دیدار با پوتین نگرانی‌های امنیتی تل‌آویو را از احتمال استقرار نیروهای نظامی ایران در مرز سوریه و اسرائیل به رئیس‌جمهور روسیه منتقل کند.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه سه شبکه بزرگ مفاسد اقتصادی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شدند، افزود: همچنین در سه ماه اخیر، حدود ۱۵۷ کانال تلگرامی که ارتباط‌های مستهجن برقرار می‌کردند، به دست نیروهای اطلاعات سپاه متلاشی و دستگیر شدند.
محمد مروج‌حسینی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن نساجی ایران گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود، سالیانه هفت میلیارد تومان صرف خرید پوشاک در کشور می‌شود که بیش از نیمی از آن، یعنی معادل سه یا چهار میلیارد تومان آن قاچاق است.
صد هزار تایلندی که به صورت غیر قانونی در آمریکا زندگی می‌کنند، در هراس فرمان جدید «ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای اخراج ۱۱ میلیون مهاجر غیر قانونی از این کشور هستند.
وزیر نفت با اشاره به مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی، گفت: کمتر از دو هزار میلیارد تومان از بدهی زنجانی به وزارت نفت پرداخت شده است.
***
مرحله اول همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (رده‌های مدعو)
روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ اسفند ۹۵
ستاد فرماندهی کل سپاه، طرح ۵۵، سالن ولایت مسجد الغدیر
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات